|
mISs U..′ |
| 2007 年 2 月 21 日 星期三 | ![]() |
琴日冇打日記..太攰了= =" 今天12點先起床..差點唔記得約左人" 即刻起床..去M記食野" then去百佳買APPLE wif安.. 去彤屋企..玩爆爆王*食野*玩大富翁*UNO* 笑到我地3個死死下..6點幾先走.. 見到彤的媽媽..給了利是我們,,THX哇^^ 番太和wif安..影相!! 上婆家食飯..又飲紅酒溝雪碧"正XDD 9點幾回家..玩電腦" 又係爆爆王..輸到我死死下-333- 唉..好掛住你呀..次次1 on你就off" 快D番黎HK啦..MISS U>333< 不說了..明天留在家吧"2點了..晚安Zzz
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 383 | » |