|
家長日′ |
| 2007 年 2 月 11 日 星期日 | ![]() |
一早起了床..很攰= =" 番學校..等左N咁耐..-333-" 唔洗5分鐘..講完= =" 出大中wif安"join埋余*余弟*儀" 去了吉野家..then去余家!! 番太和wif安..又跟陶在太和hea.. 5點幾回到家..玩電腦" 唉..我錯了嗎?!-333-" 算了..不想理..明天出MK呢..掃3!!加油!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 383 | » |