write member forum login logout

好番..

2007 年 2 月 13 日  星期二 晴天

跟軒又好番了..係咪好快呢..呵呵呵呵呵呵呵呵呵@@

今天過得好快呢...不錯!!

lunch..大家樂wif彤*安"

仁*軒都在..軒很好笑..都唔知佢係到做咩-333-

放學..做上星期3要交的Maths..勁嗎?!^^

回家wif安*慧*Yan"

我*安*彤都買了朱古力呢..呵呵"明天回校派..

回家玩電腦..HW都做嘔..作文都已作死了..

岩岩做完HW..但還有Maths未做..

明天要背默愛蓮說..ENG DICT&TEST"死得了= ="

不說了..很攰..明天情人節呢..情人節快樂!!=]XDDDDD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930