|
好番.. |
| 2007 年 2 月 13 日 星期二 | ![]() |
跟軒又好番了..係咪好快呢..呵呵呵呵呵呵呵呵呵@@ 今天過得好快呢...不錯!! lunch..大家樂wif彤*安" 仁*軒都在..軒很好笑..都唔知佢係到做咩-333- 放學..做上星期3要交的Maths..勁嗎?!^^ 回家wif安*慧*Yan" 我*安*彤都買了朱古力呢..呵呵"明天回校派.. 回家玩電腦..HW都做嘔..作文都已作死了.. 岩岩做完HW..但還有Maths未做.. 明天要背默愛蓮說..ENG DICT&TEST"死得了= =" 不說了..很攰..明天情人節呢..情人節快樂!!=]XDDDDD |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 383 | » |