|
好Down.. |
| 2007 年 2 月 8 日 星期四 | ![]() |
今日..班主任課..冇老師黎wo!! 正!!冇人諗過要搵老師..昌哥原來是那麼串咀的=] 派文具..thx儀*恩*安"幫手.. E"很快又過了..呵呵" 小息"去了小食部..很無聊= =" C"做聆聽..很攰-333- MX2"聽歌wif安..睡覺..聽了朱SIR講幾句書..乖嘛?!^^ 小息"又去小食部..但見到我唔想見的人.. then玩wif余*安*彤*C*Yan*慧*恩*亮哥*儀.. IHX2"都過得幾快..冇教書..做WB" 默書!!100分呢..呵呵" lunch"7記wif安*彤*Yan" 班籃"2E VS 2A..成班姣婆係到姣叫囉唔該!!討厭!! 2E輸得很可憐..= ="唉-333- 又見到唔想見GE野..好DOWN囉" 專題..今次好悶"睇咁多英文..唔知佢UP咩囉" 放學"去M記wif安*慧*彤*Yan" 見到Kiana呢..=]坐到6點幾回家.. 玩電腦!!很多hw做..但我冇做.. 明天上學很忙呢..還有明天派成績表了..= ="唉.. 聽日一定更加down.. 我想得很清楚..分開可能是最好的.. 對不起..我不會再讓你受我氣的了..分開吧!! 算了..很攰..什麼也不想再理了-3-
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 383 | » |