|
很攰-333-" |
| 2007 年 2 月 16 日 星期五 | ![]() |
昨晚成2點半才睡..很早又起床了= =" 玩電腦..出沙田wif軒"見到Kiana.. 行了1回沙田..去9龍灣..最憎去這兒!!哼!! then軒送我番大埔..行了1回大中.." 又見到Kiana..真黑仔!!-3- 回家食飯..玩電腦" 看電視..我覺得10兄弟好好睇呀...^^ 明天乖乖的留在家裹做HW吧.. 軒就黎番大6..又見唔到佢了..-333-" 很攰呀...看書吧!!Zzz
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 383 | » |