悶!!悶!!悶!!*
起身悶!!悶!!悶!!-333-
玩電腦..無聊得很"
看W-inds最近的演唱會..正!!XDDD
哼..有左電腦就唔要我!!>333<憎死你呀!!
悶左成日..明天考BK&CY..
考埋就可以玩餐勁了..好野*
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 383 | »
我的FDS子.."