|
冇溫過書.. |
| 2006 年 12 月 29 日 星期五 | ![]() |
今天起床SMS!!悶.. 冇食LUNCH..好肚餓= =" 約了陶,,軒,,哥打波..佢地班PK..冇理過我們.. 死人軒..好黑人憎呀你!! 講野有冇理過我GE感受嫁..-333- 我憎死你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 哼..今晚要係我婆HOME 訓.. 努力!!溫書!!>33333333<"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 383 | » |