|
陸運會" |
| 2006 年 12 月 19 日 星期二 | ![]() |
今天陸運會的第1天.. 去運動場wif ON,,彤,,慧"路途很冷= = 啦啦隊..個蝴蝶結很可愛呢..^^XDD 還有個" G " 很型呢.. 整天在叫..我把聲開始沙了.. 曬到我的面很紅..可憐= = 今日黃社好似好勁咁..啦啦隊好大聲.. 今年green house一定要再GET啦啦隊獎..加油!! 明天又陸運會了..比心機,,我地綠社支持你!! 不說了..又要織頸巾了*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 383 | » |