|
MErRy X'MAs!!* |
| 2006 年 12 月 25 日 星期一 | ![]() |
一早起床..好眼訓= =" 昨晚去了婆家..悶到嘔" 屎忽恆都唔知叫我去做咩..有病!! 回家差不多12點回到家..倒數" SMS同人講聖誕快樂!!MERRY X''MAS呀^^ 織頸巾!!SMS!!同健玩!!成1點幾先訓.. 起床又SMS!!then食lunch wif健,,姑姐,,妹等人" 去上水行wif them..之後軒黎上水接我..呵呵^(00)^ then去又一城..冇野買"去MK..又冇野買= =" 之後又要去軒HOME..車費都不知用了幾多..我頂!! 打機WIF軒..冇WIN過.. 屎忽鬼..咁都唔讓下我..去死啦!!>333< 軒又送我番太和..佢D車費都唔係好得我去邊..呵" 死人頭..又話送袋比我!!你唔死都冇用AR! 好攰..番到HOME 7點..比人屌= =" 聖誕過得唔開心呀!@@冇溫過書..死得了" 好LA..溫書了..閉閉"-333-
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 383 | » |