|
巧霖哇" |
| 2006 年 11 月 29 日 星期三 | ![]() |
今天食lunch wif妹*齊齊*大姨" 去了婆家"then出街wif軒... 又去沙田...死PK!!-3- 行!!行1!行!!好悶... thx軒送的4枝筆>3< 又比人meet...= =""籃"到我好痛丫!! MY第一次給了他..我不會忘記今天的=.= 但今天都巧霖呢^^XDD愛死你丫>333< 6點到回到家..SMS!!SMS!!*/ \* 不說了..明天又要上學!!可憐...
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 383 | » |