|
好唔倨丫!! |
| 2006 年 11 月 17 日 星期五 | ![]() |
今天很倒霉呀!!" E..short talk*失敗了=.=" 小息...溫書" 軒真係黎左等我..幾開心啦!! 可惜我出左黎,,佢又唔搵我!!你好野.. C..DICT"死了" 兩首詩冇背過" 咁都有3字頭..呵!! M..溫書!!溫書!!很努力呢... LUNCH.. 我的裙很可憐*樣衰死了.. 睇班足..2A VS 2B" 軒輸了..很不服氣!!>3< 你唔好唔開心啦..我唔想你唔開心呀" 你有冇事呀..流咁多血= =" 你們很衰呀..做咩要串佢WO!!哼.. IS..笑死了"Mini 豬很好笑.. 恩笑到P左K..勁!!哈*/\* 笑了兩堂..很快便放學了..真開心!! 回家wif安,,彤,,鳳,,慧" 睡...SMS,,玩電腦"完了..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | ... | 383 | » |