|
好攰=[ |
| 2006 年 8 月 27 日 星期日 | ![]() |
今日冇野做...成12點先起床 食野,,玩電腦...悶得很 同KIANA,,軒SMS...不錯不錯^^" 同軒SMS了整天...你說的話好霖,,很開心呢!!我不想你不開心牙...=.=" 沖涼,,食飯,,看電視....楊過很令仔呢!!可惜...大結局了 跟軒SMS到差不多3點...我不明白,,為何有我你便開心... 還說因為你鍾意我XD"根本跟你開心沒有關係的=.= 死傻佬...可是...我就是喜歡傻傻的你唷!!老公,,I LOVE U 4EVER_" 算了...3點多很累...睡覺了
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | ... | 383 | » |