|
HAPI!!=] |
| 2006 年 9 月 6 日 星期三 | ![]() |
今天又是番學的日子了... 同老鳳,,MENTON一起上學,,回到校又玩... 中交雙堂作文...我和軒哥一隻都沒有寫過...MISS HO吹我們不脹>3<哈哈 食LUNCH...去了M記...笑死了我們哇" 上課又等下課...2D其實都不錯,,黎伯常常說笑... 軒哥又是...跟他坐都幾開心丫!!^^" 下課跟盧盧一起找MISS HO...個個都說明天才交作文...激死了她..哈!! 之後跟MENTON,,老鳳,,盧盧,,丹婷姐,,SANDY,,KAREN一起回家... 之後跟盧盧,,老鳳去商務陪盧盧買MATHS書...去M記食ICE-CREAM,,傾計,,做HW... 去我HOME玩,,玩到我地DIN左,,係到打人...笑到我地個個肚痛...哇卡卡~ 盧盧超好笑...KENNY唱的月光光,,她說成水光光...笑傻了我們!!!>33< 看完無頭東宮才走呢...之後我又玩電腦... 跟軒SMS...同很多人MSN呢...E.G. KONG,,陶陶,,軒,,老鳳,,牙哥,,盧盧...... 9點幾才作文...比人串...我頂!!!中史還未預習呢!!死得了...=.=" 打回昨天的日記...係咁多了...明天有MUSIC堂,,死得了....很害怕呢!!!>333<
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | ... | 383 | » |