write member forum login logout

開學了..=]唉*

2006 年 9 月 1 日  星期五 晴天

今日開學..非常不開心=[

7點起床,,約左老鳳,,CHINKI一齊番學..

無端端走去搭巴士,,好KAI...好迫...仲同肥婆婷,,牙CAT同車添..

去到火車站即刻FLY番去學校,,差D遲到呢>333<

之後我地就開始聚舊了...係到玩得好high..

番課室,,又去HALL,,聽到我訓教Zzz...悶到嘔丫>333<

小息...又同MENTON佢地周圍走...見到某某比條好豬GE女FLY,,係到喊..好慘丫,,鳴鳴...

又上去睇下D  F.1仔....超卡哇兒耶>333<

見到軒個頭,,型仔左好多WO...令仔左呢...田田都係!!!

聽完D老師發UP瘋後,,又番課室..派勁多回條,,選班長=]

比老師UP中我做,,我頂...開學就比D咁GE野我嘆...超無奈囉...而男班長就係昌哥啦>333<

之後又去走火警...又開始唔比著冷3了...真慘呢!!好HOT丫...

仲要企最前,,唔講D人以後我係最矮牙,...真慘=.="為何一開學這麼不幸...

之後又番課室,,講左少少野就放學LU...好開心哇...期待以久了=]

同MENTON,,老鳳,,CHINKI去食刨冰...諗到D核突野,,個個反胃=.="

之後搭的士走人,,個司機88地痴的,,超多野講

同MENTON,,老鳳去太和商場,,之後又同老鳳行左一陣

番歸玩電腦,,超悶...走去訓...琴晚成3點先訓牙...我頂...

之後沖涼,,食飯,,睇電視...再玩電腦...但又比左牙妹玩

睇電視,,同陶陶傾電話,,同KIANA,,軒SMS...

算了...明天不去吧...下次先...你一定要陪我丫!!^^

同軒,,KIANA SMS到差不多12點,,打日記...係咁多了

唉...班長真的不易做呢!!!我點想死的感覺...再見了大家!!=.="

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930