|
開學了..=]唉* |
| 2006 年 9 月 1 日 星期五 | ![]() |
今日開學..非常不開心=[ 7點起床,,約左老鳳,,CHINKI一齊番學.. 無端端走去搭巴士,,好KAI...好迫...仲同肥婆婷,,牙CAT同車添.. 去到火車站即刻FLY番去學校,,差D遲到呢>333< 之後我地就開始聚舊了...係到玩得好high.. 番課室,,又去HALL,,聽到我訓教Zzz...悶到嘔丫>333< 小息...又同MENTON佢地周圍走...見到某某比條好豬GE女FLY,,係到喊..好慘丫,,鳴鳴... 又上去睇下D F.1仔....超卡哇兒耶>333< 見到軒個頭,,型仔左好多WO...令仔左呢...田田都係!!! 聽完D老師發UP瘋後,,又番課室..派勁多回條,,選班長=] 比老師UP中我做,,我頂...開學就比D咁GE野我嘆...超無奈囉...而男班長就係昌哥啦>333< 之後又去走火警...又開始唔比著冷3了...真慘呢!!好HOT丫... 仲要企最前,,唔講D人以後我係最矮牙,...真慘=.="為何一開學這麼不幸... 之後又番課室,,講左少少野就放學LU...好開心哇...期待以久了=] 同MENTON,,老鳳,,CHINKI去食刨冰...諗到D核突野,,個個反胃=.=" 之後搭的士走人,,個司機88地痴的,,超多野講 同MENTON,,老鳳去太和商場,,之後又同老鳳行左一陣 番歸玩電腦,,超悶...走去訓...琴晚成3點先訓牙...我頂... 之後沖涼,,食飯,,睇電視...再玩電腦...但又比左牙妹玩 睇電視,,同陶陶傾電話,,同KIANA,,軒SMS... 算了...明天不去吧...下次先...你一定要陪我丫!!^^ 同軒,,KIANA SMS到差不多12點,,打日記...係咁多了 唉...班長真的不易做呢!!!我點想死的感覺...再見了大家!!=.="
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | ... | 383 | » |