|
悶.. |
| 2006 年 9 月 3 日 星期日 | ![]() |
今天一個字..悶!! 起身玩電腦,,整天都是...無聊得很 跟KIANA,,陶陶,,軒SMS...這樣又過了一天 I LOVE U 4EVER丫>333< 死傻佬!!XD" 明天番學了...唉.....非常不開心呢!!!討厭2D..討厭班長"
遊戲規則: 我最想要的5大禮物 -可以同BEST FDS一班>333< -令D,,高D,,瘦D XD" -有情人終成眷屬=] -學業進步>< -日日都咁開心..戀愛大過天!!>3<
2.佢同你既關係? BEST FD^^" 3.寫出你對佢既5個好印象? 傻傻地,,把聲好溫柔,,玩得,,心地好,,獨立...
9.你覺得周圍的人認為你是怎樣的人? 唔知wp...佢地話我好遲鈍XD" 10.自己想成為的理想類型是? 型,,IN,,索,,令,,可愛.... 11.給關心自己,喜歡自己的人大喊一句吧: BABY I LOVE U SO MUCH!!!>33< I LOVE U 4EVER.. 12.把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的10個人:
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | ... | 383 | » |