|
好痛丫=] |
| 2006 年 8 月 24 日 星期四 | ![]() |
今日...極極極唔開心=[ 琴晚成3點先訓,,7點又要起身番學... 同老鳳行路,,去到M記TOILET...等左好耐 出到去見到牙哥,,軒同佢班PK FDS...=.=" 我同老鳳閃人,,出到去見到某D人...扮冇野...比佢地啤囉.."" 走番入去,,佢地出黎,,我地即刻走...隻鞋攪到我仆左好多次...我頂~~ 番到學校見到MENTON,,SANDY佢地...係到傾計...好MISS佢地丫>333< 珠姐有手信丫,,THX^^" 係到等左好耐,,超熱... 之後上HALL,,分班坐,,之後出去交成績表,,HW,,訂書,,走得lu 同牙芝,,老鳳,,儀番HOME,,去左M記坐...之後走人 同牙芝係商場行黎行去,,真無聊... 上牙芝HOME...哈哈,,RAYMOND...竟然同牙芝拍拖...=[唉=.=" 走人,,叫老鳳落黎陪我...之後行去新達,,隻腳超痛囉,,又好攰丫!!!!!! 行番去太和,,同牙妹去PK買野食...哈哈,,,巧多POTATO CHIP丫^^" 之後番HOME,,動彈不得...軒打黎,,又要我落去=.="超支力!!! 落到去等佢地2條PK咁耐...見到牙嫂{HEHE^^},,KAREN,,優美妹...即刻叫牙哥快D黎 軒比左隻戒指我,,係到玩我=.="仲多左$2.5,,呵呵>3<之後唔理佢地,,走人 番到HOME好好好好支力,,隻腳超痛,,冇左知覺=.=" 食野,,沖涼,,食飯...一到同軒,,KIANA,,陶陶SMS...好忙呢!!^^" 睇電視..之後做HW,,好野,,做灑啦!!!同軒,,KIANA SMS到成唔到2點 之後打日記,,係咁多...聽日又唔知做咩好呢!!唔講LU,,閉閉>(00)<"
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | ... | 383 | » |