|
嬲嬲丫=[ |
| 2006 年 8 月 14 日 星期一 | ![]() |
今日好悶呢......10點幾陶陶打黎,,嘈醒左我 好眼訓,,又有少少頭暈...唉 之後玩電腦...死軒ON左....話我番完大陸變左...係咩??唔覺wo.. 你地個個都咁講嫁...仁牙哥又係咁...=.=" 你隻死野,,實有去溝女嫁啦!!!唔理我=[哼哼,,我咁火,,係岩嫁 玩到1點幾,,就換33,,出街lu 去到遲到,,SOR丫,,牙芝,,陶陶>333< 之後我地去左LIBRARY,,見到方德仁&牙芝果班GE男仔係到做HW,,咁乖GE" 我地去左大中,,行街,,好悶"" 未食LUNCH,,3點幾先去左M記食... 我地3個走左去影貼紙相...哇卡卡]]*好好笑... 之後利多一陣就番歸,,我去左牙芝home GET HW...HEHE=] 番到HOME玩電腦,,THX牙芝HELP我DO MATHS丫>333< 好悶...同人msn...死軒又唔應人 等等等,,等佢屎忽牙!!!=.="哼 你從來都唔覺得我對你專一?!!仲話如果係,,你對我仲專一,,食屎啦你!!! 哼哼哼,,花心鬼!!!!!!!!!!費事同你講野牙!! 同好多人MSN丫,,巧忙碌呢!"HEHE^^" 變心??我有咩?!!係你姐... 算啦,,之後打日記,,係咁多lu,,閉閉>.< 今天的貼紙相呢!!^^"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | ... | 383 | » |