|
哼!!=[ |
| 2006 年 9 月 11 日 星期一 | ![]() |
今天又是悶了整天... 昨晚跟軒SMS到1點...誰知我睡著了...SOR丫=] 3點幾才應回佢,,但他都應該睡著了... 很攰呢!!上課沒有精神....都不知道老師教了什麼=.=" 小息都是同MENTON,,老鳳,,丹婷姐佢地玩... 食LUNCH跟老鳳,,MENTON,,SANDY,,秀常姐,,NEAR,,牙晴姐到名將吃... 上課...比死人李偉軒玩死了.... 放學...等老鳳等到差不多5點...一起去了M記吃下午茶,,很美味呢!!^^" 回到家6點...一面跟軒SMS... 玩電腦...為何上不到MSN呢?!!>333<真討厭!! 幫軒整日記,,整了很久...可是很核突呢!!!>3<不過整得好辛苦哦... 打日記...同軒SMS...係咁多了... 明天....又要上悶悶的課了...唉.."
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | ... | 383 | » |