|
超HAPI XD" |
| 2006 年 9 月 9 日 星期六 | ![]() |
今天很早起了床,,比軒串我...他說很難得!!!很想打他=.=" 玩電腦,,之後1點約了盧盧,,MENTON,,老鳳... 誰知老鳳不能去....我便跟盧盧和MENTON搭巴士去大中... 好無聊=.="行來行去...又去了影貼紙相...都不錯!!^^"好Q=] 之後去了M記食野,,談天...又行來行去... 見到很多2D班的人,,還見到牙MI和WAA,,佢BF.... 我和盧盧整天在傻笑...XD"哈哈哈...MENTON頂我們不順呢.... MENTON的爸媽請我們吃下午茶...但差不多6點才吃...晚飯才對呢!! THX丫....我們吃得很貴呢...之後她的爸爸還車我們回家,,很正呢.. 淋了一天雨...很正!!XD"6點半多才回到家... 玩電腦...悶=.="同人MSN...跟軒SMS 2222!!! 涼平大聯盟XD" 愛死涼平丫!!=]好Q,,令仔,,型,,跳舞勁... 盧盧,,老鳳都愛涼平呢...^^ 今天玩得超開心呢!!SOR丫,,軒...唔記得你生日....唔好嬲!! 打日記...死了,,還未做HW...開工了!!!X)再見....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | ... | 383 | » |