|
好HIGH丫XD" |
| 2006 年 9 月 8 日 星期五 | ![]() |
今天又是番學... 上課悶...PE課,,度高,,磅重,,還要度腰圍.... 高:155.5CM... 我頂,,咁PK GE...矮到牙媽都唔認得=.="我要增高!!!!!!!!!!!!增高!!!!!!!!!!!!X) 重:45KG... 超重囉,,我就黎要去PK了XD" 我要減肥!!!!!!!!!!減肥!!!!!!!!!!>333< 腰:61CM...唉....我好想爆粗....肥左咁多...又矮WO...我頂~~ 正PK!!! 小息又是玩...死人頭,,沒有借冷3比我,,攪到我凍死左=.=" 哼!!!你都唔錫我GE!! 上課悶到嘔...每天都是跟軒哥,,盧盧談天,,玩... 食LUNCH,,跟盧盧,,MENTON,,老鳳,,丹婷姐,,SANDY去紅樹林吃... 放學,,盧盧,,MENTON,,老鳳,,SANDY...去了我家玩... UNO后是...哈哈哈!!! 玩得好HIGH,,又係到玩咪.... 開心玩DJ!!XD" MENTON同盧盧6點半先走...玩電腦....悶... 今天好多人ON...成34個丫...同人SMS,,MSN... 打日記,,係咁多了...明天跟盧盧,,老鳳和MENTON去玩呢!!!HAPI>333<
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | ... | 383 | » |