|
悶~ |
| 2006 年 9 月 12 日 星期二 | ![]() |
今天得一個字...悶=.=" 番學...小息又係玩!! 今日著長冷3,,好舒服呢!!^^" 上課係到訓...呢幾日都冇聽過書...=.="唉... IS連堂,,悶到嘔...D實驗好無聊... 食LUNCH同MENTON,,SANDY,,丹婷姐佢地去7仔食... 好味丫>3<I'D LOVING IT!!@_@ D雪糕好正XD" VA...悶...不過好好笑...VA個位悶到嘔呢=.=" 放學...同盧盧,,MENTON,,SANDY,,KAREN一齊搭車... 番到HOME玩電腦,,做HW...做到我死死下... 玩SMS...MSN...打日記...係咁多啦!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 383 | » |