好想喊啊!/口\
今天..一早起了床..
玩電腦..then去婆家"
回家又玩電腦..很悶吧!
MSN wif 安*儀*Yu*"
做了一本功課..很慢呢-333-
唉..很不開心..很想哭/口\\
功課多到好想喊啊..IH 果個..唉!!!!
唉..而他!..不想說= ="
The end"
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 383 | »
我的FDS子.."