|
Hapi B-Day,,MI^^ |
| 2007 年 3 月 30 日 星期五 | ![]() |
早上..又是衛生署*討厭!! E"很悶的又過了..-333- 小息..成班人買了14盒達輝比MI"還寫了不同字句.. MI感動得哭了..Hapi B-Day,,MI^^ C"無無聊聊的過了,.激死MISS HO--” MX2"談天..聽書..餓得快死了/口\ lunch"開慶功宴..有很多野食呢..^^ Such as,,Sushi,,Chips,,大菜糕,,千層糕,,西米露,,馬蹄糕....... 成20幾個人係到食..正XDD IHX2"TEST做唔哂..而且我沒有溫過.. TEST完成班人都要去toilet..笑死=] 放學..等安"4圍走wif慧*儀*MI*彤*Yan" 去UNO比賽到睇..偉哥玩埋1份= =" 唉..佢都係到..-333333333333333333333- 回家wif安*彤*Yu*慧*Yan" 玩電腦..很悶*睡了整晚Zzz 唉..冷戰第17天了..或許你已變心了/3\ 不說了..又睡@@ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 383 | » |