|
姣 Group 收 得 皮′XD |
| 2007 年 3 月 28 日 星期三 | ![]() |
一早起床..很攰"-333- Reading Time"差點先睡著了..= =" EX2" 很悶..悶得就發癲了/口\ C"談天..聽了少許書'' M"聽歌..成班友齊齊開藍芽,,SD姣婆的相" 超正囉..串爆佢=]XDD IH"看電影..今次很悶.. 下課才想睡..可憐--” lunch"7仔wif安*彤" ISX2"談天wif臻..死仔!!係到玩野-333- 放學"看閃避球..唉"為何總要給我看見?! 1B嬴了姣班..萬歲!! 輸了給F.1..真樣衰/333\ 2D..你們已經很好的了.. 對4C..預了不會嬴"打了2個已經很好.. 去了DISCUTTION..冷場-333- 弄得沒有看2D打..可惜啊!! 4C嬴了.. 回家wif彤*安*慧"買包吃.. 玩電腦..悶悶的"看了陣TV* 明天姣班回來了..又有野玩了"呵呵XDD 還可以見他多些..期待期待^^ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 383 | » |