|
愚 人 節 快 樂 ! * |
| 2007 年 4 月 1 日 星期日 | ![]() |
愚 人 節 快 樂 呀 ^^昨晚比人玩了2次.. 原來我是那麼笨的/口\ 好灰啊.. 7點幾醒了..他媽的= =" 幸好8點幾又再睡..11點幾才起" 去婆家..食野"飽飽的.. 整天都是玩電腦,,玩NDSL,,食野..-333-無 聊 ! 恆4處玩人..笑死了我XDD 愚樂I LOVE U ..笑到我扒死>333< 回家玩電腦..做HW" 睇大話妹..國真很可愛..很令仔唷@@ 繼續做HW..加油” 明天又要上學了..討 厭 ! ! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 383 | » |