write member forum login logout

愚 人 節 快 樂 ! *

2007 年 4 月 1 日  星期日 晴天

愚 人 節 快 樂 呀 ^^昨晚比人玩了2次..

原來我是那麼笨的/口\ 好灰啊..

7點幾醒了..他媽的= ="

幸好8點幾又再睡..11點幾才起"

去婆家..食野"飽飽的..

整天都是玩電腦,,玩NDSL,,食野..-333-無 聊 !

恆4處玩人..笑死了我XDD

愚樂I LOVE U ..笑到我扒死>333<

回家玩電腦..做HW"

睇大話妹..國真很可愛..很令仔唷@@

繼續做HW..加油”  明天又要上學了..討 厭 ! !

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930