今日考英文同英文鈴聽,
啲英文咩黎嫁,
我一啲都唔明囉,
鈴聽難鬼到死,
差唔多我一條都唔識囉,
英文好鬼煩呀。
食完下就飯去左打籃球,
我地念住走果時有個哥哥仔黎問可唔可以一起打,
我地唔走念住同佢打一陣,
點知越黎越多人,
打多左兩個鍾意先番,
個哥哥仔好大隻,
同佢搶波,
佢拎住個籃球,
冇啦啦比我隻手頂住,
要同佢比力度,
停左一陣,
佢win左,
唔夠佢大力,
我見佢每行一步,
啲手既肌肉露哂出黎,
好力隻呀。
佢成日講英文,
我成日聽唔明,
佢話佢細個果時好鍾意英文,
佢講佢發覺原來新廣城果邊冇籃球場,
我聽佢講完我先發覺,
果邊真係好似冇籃球場。
我好想再同果個哥哥打籃球呀。
好ya,聽日買啞鈴,
好開心呀。 |