今日考綜人同數學呀, 綜人唔係好識呀, 數學有一頁我成頁都唔識呀, 希望合格啦e兩科。
今日測中文同中史呀, 中史好能難呀, 我一定唔合格啦, 我要死啦。
今日個喉嚨好痛呀, 琴日食得太多野啦, 搞到e家咁鬼痛, 聽日要測驗, 我念我都唔識嫁啦, 一定好差啦。
今日好開心呀, 同左某某人去左飲ice, 我唔知自己係唔係第一次飲, 不過好似之前飲過, 唔記得有冇飲過啦, 飲完之後臉紅哂, 不過又唔覺得有啲咩感覺, 整係知道好鬼熱, 番左屋企之後有得食蛋糕, 兩隻唔同既味, 好味死人啦。=]
今日睇啲類似話劇既野, 好鬼底b, 又好笑, on9到想死啦, 啲臉具個樣樣衰到仆街。