今日堅係開心B-)
緊係啦;同茵.怡出黎hEA喎~~
首先由卓爾居出發,
行去屯市.
之係去左貼紙城影貼紙相
影完,
去過膠嘅時候,個我比左張野個老板,
我等左一陣,見佢咁耐都冇出黎,
就問個老板啦!___!佢話唔係到,都唔係我到啵xD"
唉..堅係唔鋸啦!!.\/.
再去冒險樂園影過=)
之後個老板打番比我話搵番啦-v-
佢都硬交架..
張野都唔係我到
咁緊係你到啦-,-"
跟住去攞番張野嘅途中..
洪唔小心踩到我地前面個人,
跟住個人狂用粗口話我地囉
咩料呀?!
話我地冇啊媽教<我啊媽咪成個人棟左係屋企囉,loW B= =">
又話我地讀書讀成咁<咁你而家好有文化咩?!你咁有文化就唔會講粗口啦xD>
話我地八婆._街女<好心佢啦!``唔知點解就唔好亂咁話人啦= ="仲有我覺得你似呀婆多D囉-_________-">
佢都loW B架!```
如果我頭先出聲嘅話,你晨早都收左檔啦.\/.
唉..冇曬mooD`
之後去左盈豐.良景.田景..
今日ok開心喇^_______^
 
  
 
|