今日堅系開心♥♥♥
一放學就同ritA`laMlamB`Yan`Jody`iphone3`WKS`薯仔`何禮匡去挽啦:P
我地去仁愛堂碌linG
途中卡左機,
跟住Yan碌左個ball出去,
又唔知邊個碌多左個ball出去
搞到個ball係條坑到唔郁-_-
最尾比Elam搞掂左個ball-v-
之後去完碌ling就去貼紙城
影一次之後就狂挽個部夾野機
超high><!!!
thx Jody`iphone3幫我夾左史迪仔銀包呀^^
之後去左屯市天台公園尋回童真xdd
大白鲨+何仔堅系好挽-_-
挽左一陣就落左去美食廣場hea~~
最尾去左何禮匡屋企挽
4:00就走左啦
我同rita`兩條on9踏巴士返大興
差D落唔到車= ="
返到屋企隻手+兩隻腳痛到唔知點形容...
|