★原來你和我都沒虧待回憶ˋ,.,.]] 慧>3<
多d返黎啊~~!!
wai0827
暱稱: 慧
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga.....
行街...做功課~
2007-10-04
2007-09-09
去沙灘
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
我個留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


唱k~~ 愉快 分類: 未分類

琴日我阿媽佢地返左大陸,夜晚我同我阿哥就買左kfc食,今日就約左kaman,daisy同judy10點鐘係千色到等,

我今朝7點半起左身,之後就洗衫,等佢洗果時我就睇電視先,之後9點半多d就出門口,去到千色就已經見到judy啦,

不過果兩個壽星就遲到啦,之後等齊人我地就去neway啦,點左好多歌,不過唱到方力申果首大細心時,

kaman無端端較高個key,搞到成把女仔聲甘,跟住有d鏡頭係佢係到唱歌既,但係就聽到果d聲,超搞笑的,哈哈...

我地唱到12點半就走啦,之後就去左千色影貼紙相,我同judy就趁kaman同judy修飾d野果時去打左鋪籃球啦,

幾好玩既,不過太耐冇郁過,搞到手軟軟地,之後搞掂哂d野之後我地又玩左一鋪,kaman就玩果個要好大力既,

之後我地就去左嘉誠買雪糕食,我同judy買完之後就返返去千色搵gappy去睇哈利波特,佢地兩個就繼續行,

之後見到佢面青口脣白甘,之後佢就話要去711買野飲,因為gappy唔舒服,所以我地就搭輕鐵去啦,

去到果到有好多人排隊,又冇乜位喎,同埋佢去到之後又返返屋企,甘我地兩個又唔知睇唔睇好,

之後就決家左唔睇,不過我地留左係新元朗中心睇下果個活動,見到張敬軒同鄭融,哈哈,

我地上到百佳果層之後諗住叫judy拎部相機出黎影下相啦,點知部相機冇電喎,甘就算啦,之後過一陣我地都走啦,

佢上左我屋企,我地玩左好多心理測驗,5點度就走啦,今日好開心啊!!!!

PS︰kaman同daisy生日快樂~!!!



2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


無聊... 愉快 分類: 未分類

唉唉...而家日日都冇野做,遲d賣d書比kaman個妹,早2日係第2間鋪頭見到d銀包,平就平d,不過我又唔係甘鐘意,

都係等千色果間特價先買,卡卡卡........

成日諗生日果日做d咩好,但係都唔知做d咩好,點解想玩都甘難架???唉唉.........



2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


2007-07-08 愉快 分類: 未分類

琴日我去左千色睇下d銀包,見到個都幾靚既,不過差唔多300蚊,我唔捨得買,之後就走左啦,

我要等佢特價我先買,不過如果見到d又平我又鐘意既都可能會買既,卡卡卡.....

今日冇野做,係屋企煲碟,睇睇下果時,神婆就打過黎叫我4點度去打波,我諗住去架啦,仲換埋衫添,又熄左部dvd機喎,

之後見佢甘耐都未打返比我,我就打比佢睇下係唔係啦,點知原來已經cancel啦,不過佢冇call返我,

我又費事開返部機,之後就開始織返條頸巾啦,之後就同我阿媽去左惠康買野,買左d雪糕返去,哈..

又買左d章魚丸食,夜晚冇乜點食到飯,跟住又冇野做啦,就係度織頸巾啦,

不過好白痴啊,夏天織頸巾,哈哈......   而家冇野做,又冇電腦玩喎,織下都冇所謂啦,嘿.....

@@...自問自答..



2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


戲劇匯演 愉快 分類: 未分類

琴日我地學校既四社戲劇匯演係元朗劇院到開,所以我地就係去之前行下街啦,佢7點半先開始,

我同神婆,晶晶,龜龜就約左4點係元朗廣場等啦,不過d時間都幾難過下,因為果度都冇咩地方行,仲要行2個鐘,

之後我地幾個就去左冒險樂園玩左20蚊,之後我地去左sasa睇,係果度見到有隻洗頭水10蚊1支,

唔知好唔好用又見佢平平地所以就買左返去啦,之後阿魚就黎到啦,我地等多一陣之後郭珊珊都黎埋啦,

甘我地就齊人啦,之後等佢地睇埋d野甘我地就去食飯啦,龜龜就話去食壽司果間,阿魚就話想去大家樂,

我地就無所謂,最後都係去左食壽司果間,食完飯之後都差唔多夠鐘啦,去完toilet就上去啦,

11點幾做完,我就覺得基社同學社果個麻麻地啦,朗社同中社就幾好睇,哈哈.....

中社攞左好多獎啊,我地朗社都唔錯,起碼都有2個,不過佢地都做得好好笑,所以都冇浪費我既$$同時間,嘻嘻....



2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


2007-07-02 愉快 分類: 未分類

今日十一點去左mcdonald食野,之後就返屋企繼續睇碟啦,岩岩睇完深情密碼啦,覺得呢套劇超級感人啊,

睇到我喊啊,     不過唔係淨係呢套既,次次睇到d好感人果d就會流眼淚啦,都唔知好唔好啊,

唔理lu,遲d就睇韓劇,哈哈,唔想打......