★原來你和我都沒虧待回憶ˋ,.,.]] 慧>3<
多d返黎啊~~!!
wai0827
暱稱: 慧
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xanga.....
行街...做功課~
2007-10-04
2007-09-09
去沙灘
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
我個留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 6 月 30 日  星期六   雨天


2007-06-30 愉快 分類: 未分類

今日朝早拎左d碟去神婆屋企,我都唔係甘想上去既,因為佢屋企有隻狗,哈哈....不過都係算啦,

上到去佢媽媽抱住隻狗,我就等神婆整好d野去搵旅行社啦,我地搵左好耐都唔知果間野係邊,之後就搵人求救啦,

最後都搵到,見到果間野有d surprise,同我想象中既好唔同,我地問完之後就走左啦,之後神婆話去睇下ipod幾錢,

我地就去啦,睇左幾間,睇完之後唔知去邊,就去左千色,不過都冇行到,神婆買左野食就走啦,

之後就諗住去我屋企啦,但係佢3點8要學野,上到都只係坐得幾個字,甘就各自各返屋企啦,

返到去就繼續煲碟啦,哈哈....深情密碼好好睇啊.....好感人啊,不過我覺得佢突然之間出到聲果次,

同十月初五的月光好似囉....  =.=



2007 年 6 月 27 日  星期三   雨天


返大陸 愉快 分類: 未分類

今日朝早同龜龜返左東門行街,我地過完關之後就諗住排隊搭的士去既,到我地果時,d人都唔知係唔係蝦我地既,

個個係到打尖,之後我地都唔讓佢地啦,終於比我地上到車,哈哈....去到果度11點幾,佢話去睇鞋先,

跟住佢睇岩果d唔係冇碼就冇果種顏色,就冇買到啦,之後我地就去左味千拉麵到食野,d野食都ok既,之後就行寶華樓先啦,

係果度買左好多垃雜野,仲買埋人地d生日禮物添,哈哈~~~之後龜龜就買左d野食,就去西華宮行啦,

我買左一件衫同埋一條褲,佢就好似買左三件衫,之後我地買左隻碟就走左去麼麼茶到坐住等佢個fd黎同我地一齊食晚飯,

我地叫左d野食同野飲,玩鋤大d黎消磨時間,點知我地玩左好耐先玩得一個鐘,d人又係到吸煙喎,

搞到我個頭好暈,之後仲有d想嘔既感覺,愈坐愈唔舒服,so就叫佢個fd快d黎啦,我地就埋單係出面戲院d櫈到坐,

出到去舒服左好多,佢個fd黎到之後我地就去食飯啦,食完之後我地就坐係到傾計,8點幾果時就搭地鐵走啦,

返到元朗10點到,不過係巴士係有個阿婆唔著鞋,搞到我地聞到想嘔,之後上左上層坐,

之後都有一家人上左黎坐,d人真係冇公德心架,不過都好好笑啊,哈哈..

PS: 琴日考oral出左題唔係難既題目,我覺得我都算ok既,希望真係得啦!!!同我同組既有3個人上次考中文oral果時都係同組架,

      哈哈......好巧合啊!!!



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


2007-06-26 愉快 分類: 未分類

星期六果日晏就同表妹佢地去左天水圍行街,買左對鞋,之後返到屋企4點幾,佢地係到執緊野,

跟住我地等到9點幾就去睇戲,我地睇左戲王之王,覺得呢套戲ookk,好似冇重點甘,坐到我好累,

跟住我地果晚玩通霄,不過都冇乜野做,差唔多6點果時,就係屋企睇日出,第一次覺得個太陽甘靚,哈哈....

之後佢地7點幾就走左啦,我就訓左一陣,之後就同我姑婆出去買野,佢買左好多野,跟住我阿媽就幫佢拎返返大陸,

我地又跟埋返去,不過返到去都冇咩野做,都係無聊....我地食埋飯就出黎啦,

琴日都冇野做,成日都對住部電腦,同埋睇左小小英文,今日就要考埋最後一科,希望得啦!!!

陣間都要睇返d vocab,愈黎愈緊張啦,點算啊點算啊????!!??



2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


阿本 + 小薰 - 甜甜圈 愉快 分類: 未分類

小薰:
天天 非常想你的甜點
飛過城市的邊緣 降落愛你的終點

想念 互道晚安的每一天
卻又捨不得說再見 你的笑那麼甜

我的直覺就是那麼堅決 不怕有暴風圈
因為你是我最晴朗的大晴天

愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你 才是我最後最美麗的句點

喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你 才讓我的心永遠像甜甜圈*


阿本(RAP):
     牽妳的手 還是有點緊張 看妳雙眼 怎麼好好說話
     這次真的下定決心鼓起勇氣擁抱妳讓我們的愛連成完美圈圈
     曾經懷疑自己(小薰:ho~)
     是否能保護你是妳讓我看見世界美麗(小薰:ho~)
     是妳帶我走向溫暖生命(小薰:ho~)
     因為有你我的天空放晴

     緊握住妳的手一起 迎接未來 十八歲的蔚藍環繞 永遠的愛

小薰:
天天 非常想你的甜點
飛過城市的邊緣 降落愛你的終點

想念(阿本:想念) 互道晚安的每一天(阿本:每一天)
卻又捨不得說再見(阿本:說再見) 你的笑那麼甜

我的直覺就是那麼堅決 不怕有暴風圈(阿本:o~)
(阿本+小薰)因為你是我最晴朗的大晴天

(阿本+小薰)愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你(阿本:愛你) 
才是我最後最美麗的句點(阿本:是我最後最美麗的句點)


喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你(阿本:愛我) 才讓我(阿本:你)的心永遠像甜甜圈


阿本(RAP):

是否能夠繼續 因為妳能讓我真正充滿勇氣
有妳才可以真正面對自己 一起面對未來(小薰:ho~)
十八歲的蔚藍 兩人一起擁抱永遠的愛

小薰:
愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你 才是我最後最美麗的句點

喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你 才讓我的心永遠像甜甜圈

阿本(RAP):

是否能夠繼續 因為妳而讓我真正充滿勇氣
因為妳才可以真正面對自己
緊緊的握住妳的雙手 一起面對未來
十八歲的蔚藍 兩人一起擁抱永遠的愛



2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天


gra din 愉快 分類: 未分類

20號果日係我地學校中五既謝師宴,我地幾個人一早去左天水圍set頭,整得都唔錯我覺得,不過....

daisy個頭40蚊就唔值囉,佢個頭自己窄都窄到,陸塋塋個頭好可愛,卡卡卡.....

個個都set完之後我地就各自返屋企啦,我地去左買飯,買完之後daisy就去化妝,我就等佢化完先一齊走啦,

化左都ok耐下,不過化化下期間就落好大雨,之後我地就係間鋪頭度食埋飯先走,返到屋企之後我地就玩左一陣電腦,

之後就擦指甲油,擦左成個幾鐘,次次擦完之後都會整到,之後又夠鐘出門口啦,費事理佢啦,

因為趕住出門口,所以有好多野都未搞,仲唔記得左帶送比美玉媽份禮物添,跟住叫阿媽拎過黎巴士站比我,

好彩去到巴士站記得,如果上到車先記得甘就死得啦...

我地去到海港城果度叫阿魚出黎帶我地入去,跟住係酒店門口join埋茵茵就入去啦,入到去要簽名,跟住我地去完toilet先入去,

一開始係玩遊戲,之後就可以食野啦,d野食都ok既,之後就抽獎啦,都唔知點解抽左好多e班啊,有d唔公平,

我就一樣都抽唔到啦,嗚嗚....      完左之後我地就影班相啦,我地班同e班爭個台影相,哈哈,好白痴.....

不過都係我地果班影先,好好笑.....之後我地就諗住去海傍行下啦,judy帶左一支吹泡泡既野去,我地就吹住黎影相啦,

,行左小小阿魚就話就話腳好痛要走,但係我地個個都好想行去果邊影相,我地就諗住帶佢去車站,跟住我地就返去行啦,

但係搵左個巴士站好耐都搵唔到,搞到我地都好累,跟住就費事行啦,甘就一齊走啦,差唔多去到車站時,

阿魚話要去廁所,甘我地就係地鐵站度等佢,順便坐係度休息下,之後就去搭車返去啦,

我地返到元朗之後阿魚同晶晶就返屋企,甘我地就去b仔食野啦,跟住佢地話唔知見到邊個就唔去,

去左711,佢地買左啤酒飲,我飲左一啖,不過覺得好苦就冇飲啦,之後佢地果班人又過左黎711喎,

一陣之後我地就諗住去公園盪鞦韆啦,跟住見到有個警察同一班人係度就冇去啦,之後我地就去返b仔,食完就返屋企啦。

琴晚食飯之前我用緊電腦,跟住食完飯之後我阿妹用左唔肯比返我喎,之後仲話佢用緊,好想打佢啊...

之後仲同人地講我咩咩喎,明明自己個問題仲好意思話人喎,都唔知咩人黎架!!!