今日我地成班人去左神婆屋企慶祝佢既生日~~
我o係佢屋企樓下見到陸珮塋,所以我地就一齊上去,
上到去見到佢果隻狗o係到狂吠喎,同埋成日追住我,搞到我周圍走,
比佢嚇鬼死,跟住我同阿yu打play station,佢地幾個就同黃媽媽打麻將,
一陣之後我地就玩uno同七級豬,而隻狗就同黃媽媽出街買野,
我地玩到差唔多5點鐘到,我地就走啦!
跟住阿yu佢地話去千色行陣街先,我想返屋企溫好chem同bio先,所以就冇去啦。
雖然今日好驚神婆隻狗狗,但係都玩得好開心架,哈哈...
陪你看你吻你 煩你愛你抱你 你已變了我的氧氣 回家一起打機 無需很驚喜 亦嘩聲 四起 如果精通風水命理 就可愛到百無禁忌 我想我 其實 貪生怕死 勞氣忿氣我卻 還愛你 我忘了怪你 你卻想鬥氣 而手機關不起 留一點生機 耐心 等轉機 如果 這愛戀難成大器 就 平平淡儲起 走 不到老 都亦 有幾公里 *(就算) 傷心掉眼淚 新鮮感開始倒退 再見後不會重聚 趁今晚仍共對 就無謂分居 如愛得真心亦有罪 (就算 真心是有罪) 我至少不心心虛 跌痛最多搽藥水 只要落力地抱不怕有天失去 才是對 誰曾懷疑誰 誰又有不對 夜夜未入眠 但求共你鬥咀 想忘形下去 還是要 笑住痛 捱下去 repeat* 老天若掉亂次序 你我也許不一對 踫見後不會重聚 趁今晚仍然共對 就無謂分居 就算 專一是有罪 我至少不心心虛 跌痛最多搽藥水 愉快的伴侶 亦間中流淚 有幾個 害怕而後退 全部亦失去 幾多對 捱下去 一直一對
今個禮拜好攰啊~
日日放學都要補課,好彩下個禮拜唔使日日補, >.o
今個禮拜都唔知點解特別多功課做架,又有dict同quiz喎....
做左我好耐...唉~~~
難道極速點起火 為怕厭惡了一個 我問誰能合襯 教我可靠近 如相戀只因不想 夢裡驚醒不好過 其時無伴侶 半夜三更陪我麼 *其實我又憑什麼 試過心死也灰過 說著未來定然是多一首慘歌 那痛處未敢觸摸 愛上你又要扮傻 若果很愛我 但願這是我心多 常覺愛是禍 但願這是我心多* #誰人認定愛始終會淡 共你有過開心與感嘆 要十年共對即使很困難 能全力奮身不像玩 誰人認定愛始終會散 讓我與你一起懶得理白眼 能欣賞平凡 會細味平淡 手心不再冰冷# 曾練習將心綑綁 別要愛到這麼放 說以後 無話講 卻滲出冷汗 難討好真的冤枉 自愛也算得恰當 其實誰又想 每日孤單在冷巷 REPEAT*## 能將手再挽 過了站和站 始終不會失散