*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 3
累積人氣: 8128
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天


今晚又十下十下~~ 滿足 分類: 未分類

今朝早7點幾起左身,好唔舒服啊,訓晚無沖涼,一朝早沖涼係好舒服嫁,哈^^
跟住打電話俾阿迪,唉...佢今日又無返教會啦-.-起唔到身~~
今日凍左好多啊,大家要加衣啦...小心著涼~~~
返到教會,阿杰無端端同我地講坐去女仔過邊-.-''勁搞野lu...以為佢玩野...
以家應該唔分男女咁坐啦...今日證道...
經文:林前3章6-15節/主題~~栽種,澆灌,成長
牧師講到一個初信的基督徒真係好需要一個信得比較長時間的基督徒去關顧,牧師叫我地去默想,自己諗返起,當初叫過阿傑,mickey,柏軒返教會,但係以家已經無返啦,我都慢慢遺忘了佢地,多謝你啊神,係你令我諗返起我的使命嫁,我要叫佢地返教會,求主俾力量我,俾我有智慧,勸服到佢地可以再次返到教會敬拜你,仲有一件我要獻上禱告,就係福音週,今次正正你俾到我有機會去向身邊的人去傳福音,求主藉著呢次,俾我學習到技巧,一份愛主的心,將一切榮耀歸於我的主....
今日toby返到教會啊...好開心&感恩,佢屋企人竟然俾佢返~~
我無返hh,有好多時,我覺得自己忽略左身邊的人,少左一d相交的時候,...下個禮拜會返嫁啦^^
之後去學吉他,阿sir教「我的驕傲」,自己摸到少少,要多練習,我覺得開始摸到d音啦...哈
之後同曲騏去運動場搵佢地,勁無奈,俾阿君&衡玩,我頂佢地唔信啦,唔想玩d咁ga野啊-.-救命啊><
佢地係度練波,我去左運動場入面背書&睇波...好易~~
3點幾走佬,阿君&衡話要黎我度...是但啦,本來諗住打雀ga...之後有d又話唔黎,,,,放棄lu...上到黎打左陣機,我阿媽返黎,佢地係都話要打,同佢地打左幾舖~~
6點鐘走佬...送阿君去搭火車,阿爸話今晚十下十下,又無買野,跟住我去買-.-買左9十幾蚊....邊食邊睇千杯不醉,....好enjoy...幾好睇ow..^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 我覺得呢排好似少左去關心人身邊的人&少左同人傳福音...可以自己都乏力,靈命唔夠,大家都為小弟祈禱啊...



2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


末世... 滿足 分類: 未分類

訓晚做做下功課訓著左,電腦都無熄...訓到今朝8點幾,真係好好訓,沖完個涼跟住返數學班,教返之前教過d..代數式&科學記數法,完左同嘉俊去食早餐,跟住開始吹水啦,講st.john & bio d野,有時講下呢d野都幾好嫁ow..哈^^
食完返屋企lu...見到阿德...同幾個女仔...叫我唔好亂講野,我都無諗咩野,搞到我好似會周圍唱咁,同女仔一齊好正常炸ow-.-
下午返新teen地,俾阿傑呃左,又話返,跟住影都唔見,哼,,,,,
遊戲都幾好玩,以訛傳訛...成日都唔記得左或背錯,到前面過個寫出黎都係唔同左ga...哈~~
今日新teen地主題係末世,以家我都呢個世紀都係屬於末世,我地跟本唔知耶穌幾是會返黎,所以呢我地要常作準備啊,要向萬民去傳福音;我會覺得末世好恐怖...有不同的災難圍繞住我地,身處於香港,其實我覺得會好幸運,起碼無海嘯,飢荒的災害先啦,自己又有基會去聽福,真係三生有興,有很多國家的人都無機會去信耶穌,甚至去聽福音,大家真係要好好地珍惜啊...為到呢d野我都好應該去感恩....



2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天


參觀茶具博物館 驚訝 分類: 未分類

bio堂有個特擊,好彩係唔計分....得15分,唔合格...好彩好彩~~^^
跟住數學堂無講書,俾數我地做,,,oh my god~~要做140條..唔係好想做啊-.-做左一陣放棄左,都係返去先做...係度訓覺傾計..
我以為英文堂係落去聽講座,原來我地班係無,因為下午要去參觀...唉...即是要默書啦,無溫過啊,,雖然好易,不過我d短期記憶幫唔到我,錯左3個=.=''好似
lunch唔野好做...玩梨,自己攞黎賤~~猜輸左食一口ow...阿yan,儀,君...
勁多水...最後話猜輸左食晒佢..點知我...猜輸左,認命吧,塞左兩個梨..好飽啊
下午我地要出外參觀,坐車過陣都幾好笑,我隔離過兩個,係咁話熱,我話心靜自然涼,哈哈,佢地唔知個冷氣對住我,我先咁講,點知俾阿南識穿左,叫我調位...-.-
去茶具博物館識左好多野啊...好多靚ga茶壺,全部都係參賽的作品,飲茶係好講究嫁,每一部份都要注意,例如茶壺嘴唔可以太高或太短,因為可以出唔到茶or d茶好易溢出。....參觀完搞到我都對呢方面好有興趣添,哈哈~~
有機會一定會再去..
返去過陣,係車到勁好訓,訓到返大埔,唔知點解,一返到大埔,自己會自動醒左..哈哈~~好怪....俾阿yan咬左一啖,,,,~.~痛...