bio堂有個特擊,好彩係唔計分....得15分,唔合格...好彩好彩~~^^
跟住數學堂無講書,俾數我地做,,,oh my god~~要做140條..唔係好想做啊-.-做左一陣放棄左,都係返去先做...係度訓覺傾計..
我以為英文堂係落去聽講座,原來我地班係無,因為下午要去參觀...唉...即是要默書啦,無溫過啊,,雖然好易,不過我d短期記憶幫唔到我,錯左3個=.=''好似
lunch唔野好做...玩梨,自己攞黎賤~~猜輸左食一口ow...阿yan,儀,君...
勁多水...最後話猜輸左食晒佢..點知我...猜輸左,認命吧,塞左兩個梨..好飽啊
下午我地要出外參觀,坐車過陣都幾好笑,我隔離過兩個,係咁話熱,我話心靜自然涼,哈哈,佢地唔知個冷氣對住我,我先咁講,點知俾阿南識穿左,叫我調位...-.-
去茶具博物館識左好多野啊...好多靚ga茶壺,全部都係參賽的作品,飲茶係好講究嫁,每一部份都要注意,例如茶壺嘴唔可以太高或太短,因為可以出唔到茶or d茶好易溢出。....參觀完搞到我都對呢方面好有興趣添,哈哈~~
有機會一定會再去..
返去過陣,係車到勁好訓,訓到返大埔,唔知點解,一返到大埔,自己會自動醒左..哈哈~~好怪....俾阿yan咬左一啖,,,,~.~痛... |