*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 11
累積人氣: 8114
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


家謙又黎左,,,,唔知好定唔好=.= 鬱悶 分類: 未分類

今日同阿聰係學校諗成個早上的禮物,諗到頭都爆啊(數學project)
未整晒...希望聽日整得晒啦...
救命啊,未做過d功課。....下午返新teen地,講內在~~
勁無奈囉...剪雜誌(咩野係靚)佢地班友仔剪左電視過個陳煒....啊~~~
一本雜誌...大半都係講瘦身,好誇張啊...
其實神睇我地並唔係睇外在,而係睇內在的,大家都知啦...
alan講左d好實際的例子啊...哈~~~不過人係咁現實嫁啦。
完左新teen地去買野食,好慘啊...綠台開左風扇////
好大風啊...哈~~阿yan受罪。
今日好失敗啊...咩都做唔到,返到去諗住做功課,點知又有人黎打麻雀,家謙都黎埋,慘啊...之前希雅都話黎,好彩姑媽無帶佢黎炸,唔係仲死得快....
我間房俾家謙整到變垃圾缸啦-.-有排我執~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日又見到d人為左世貿件事去示威....唉...d人好慘&傻,點解要跳埋海先得嫁,
好似嚴重左好多,灣仔過邊封晒路。要為到南韓的農民的人去祈禱啊..



2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天


週會d人訓晒覺啊,,,, 驚訝 分類: 未分類

今朝有祈禱會啊,小米出奇地早到...哈哈,可能之前俾我地話得多,所以今日早d到啦,不過佢早到,不過都有人遲到啊~.~今朝我地同神認罪,alan講的時候,我係好開心嫁,因為我呢排成日犯罪,但係又無同神認罪,呢次機會岩晒,祈完禱認錯當場係鬆晒...唔知大家有無試過啦,係真嫁...但求聖靈禁住我,唔好再重蹈覆轍,再犯同樣的錯啦...早會時間係課室,miss講的好動聽,佢分享得好特別,令我中學以黎最專心聽早會的一次啊(可能啦)以生命影響生命.....之前靈修都靈過。真係分享得好好啊,在生活中,bb令到她更加之經歷到主的保守。兩位班主任好似唔關心我地d班事咁ga ,雖然我地係f.3姐...唔駛咁啊嘛...多有多做,少有少做....咩野說話啊-.-唉...mrs ng話我地要經得起失敗先係一個成功的人,又話唔想我地輸,自相矛盾啊.....
3d班精神係永存嫁
英文堂錄影,有d人說話....呢兩堂好無聊,好似白白咁過去,唯有拎本聖經出黎睇左陣。lunch過陣,李sir突然話有個f.1的同學想跳樓,好彩無跳姐...唔係聽日我地學校實會上頭條,過個學生精神好似有問題(聽人地講嫁)。
週會都唔錯啊,講精神健康,不過有勁多人訓晒覺,我咁乖仔緊係無啦..哈哈,臨走過陣,李sir勁係度話我地嘈,佢講野好搞野嫁...你地嘈啊,唔好升班啊,f.3我實等住你地,我教硬你地嫁啦。
放學要去禮堂onduty,d人好有水準啊,我地班有擁奪季&亞軍(初級合唱)
都好勁嫁啦,mrs ng見到個4個男同學上台唱,跟住叫我搵多3個下年唱,話曲騏 ,樂,嘉麟.....無奈,下年先算啦~~不過最尾過隊好精彩啊....見到佢地的band,搞到我好想搵人夾啊,音樂在我心目中永存色彩!!



2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天


屎啦...呢排d脾氣又大左添-.- 鬱悶 分類: 未分類

今朝返去詩歌敬拜唱聖誕歌啊,開始充滿聖誕的氣氛啦..班主人傾聖誕聯歡d野....今年我同阿南又負責整雞翼啦...麻煩晒阿爸啦又~~~
中文堂小測,好esay,不過最尾過題唔夠時間寫啊-.-真慘!!
chm又要做過上次份野,我地寫左好少野,不過呢...今次加多左好多野啊,聽完阿sir講之後,,,之後quiz,好唔好彩,,,做過陣諗都諗到,點知交過陣靈機一觸,知道點做,不過已經太遲啦,得4分嫁好似-.-一份12分的卷得4分,真係要檢討下啦=.=
接下來又係最悶的電腦堂,啦啦聲做左佢係度等下波鐘好過啦..
下午去禮堂練歌,我發覺到禁chord好左好多啊!!彈d音都靚左,以家左手d手指好痛啊,起晒"枕",呢d算唔算係成果啊..哈~~
普通話堂,一個字...悶啊,yeah,終於拎滿分啦..下一堂說話考試,今年一定要拎普通話科獎啊....
團契,在家中呼喚愛,係第3集啦,佩琳領詩的孩子心曲令我再次想起中一的歌唱比賽,我地就快分班啦,好唔捨得啊-.-....
向家人傳福音,有時真係好難嫁嘛...點開口先得嫁,,,,
吳sir同miss楊講的分享,其實我地都可以去學習的,真係好好囉..
我覺得以家分過組好唔好啊,搞到楊sir真係..唉...陳培煬,呂俊樂,李爍朗呢幾個人啊,真係無佢地扶,成日係度扯開話題講第2 d野~,~可能係神俾到我地的考驗啦!!
走過陣見到connie姐,叫我地參加讀經營,仲要係誠意拳拳地邀請,我唔多想要啊,一黎貴啦→400蚊;二黎凍啦,最憎冬天去camp嫁啦,自從f,1的福音營後;三黎就係想聖誕溫書啊....種種的理由,對唔住啊connie姐...知道你都係當中的導師,好想我地參加,會學到好多野,不過我真係唔想去啦。...
今日同曲騏&阿南一齊走,行到林村河見到阿彤&小米,佢地行左好耐都見唔到我地...超勁,明明個頭轉左過黎都見唔到...最後都俾佢地見到...諗返起都好笑。
呢排發覺自己脾氣大左啊=.=今日向左幾個人發脾氣啊/...對唔住啊,不過當中有d人係抵鬧ga,咩都玩一餐,例如姓區過d....不過真係好對唔住阿爸啊,可能我近排忙啦,精神緊張,阿爸問下我少少野,就大聲喝佢,好對唔住啊!!
希望天上的父也赦免的我的罪啦!!!