今朝返去詩歌敬拜唱聖誕歌啊,開始充滿聖誕的氣氛啦..班主人傾聖誕聯歡d野....今年我同阿南又負責整雞翼啦...麻煩晒阿爸啦又~~~
中文堂小測,好esay,不過最尾過題唔夠時間寫啊-.-真慘!!
chm又要做過上次份野,我地寫左好少野,不過呢...今次加多左好多野啊,聽完阿sir講之後,,,之後quiz,好唔好彩,,,做過陣諗都諗到,點知交過陣靈機一觸,知道點做,不過已經太遲啦,得4分嫁好似-.-一份12分的卷得4分,真係要檢討下啦=.=
接下來又係最悶的電腦堂,啦啦聲做左佢係度等下波鐘好過啦..
下午去禮堂練歌,我發覺到禁chord好左好多啊!!彈d音都靚左,以家左手d手指好痛啊,起晒"枕",呢d算唔算係成果啊..哈~~
普通話堂,一個字...悶啊,yeah,終於拎滿分啦..下一堂說話考試,今年一定要拎普通話科獎啊....
團契,在家中呼喚愛,係第3集啦,佩琳領詩的孩子心曲令我再次想起中一的歌唱比賽,我地就快分班啦,好唔捨得啊-.-....
向家人傳福音,有時真係好難嫁嘛...點開口先得嫁,,,,
吳sir同miss楊講的分享,其實我地都可以去學習的,真係好好囉..
我覺得以家分過組好唔好啊,搞到楊sir真係..唉...陳培煬,呂俊樂,李爍朗呢幾個人啊,真係無佢地扶,成日係度扯開話題講第2 d野~,~可能係神俾到我地的考驗啦!!
走過陣見到connie姐,叫我地參加讀經營,仲要係誠意拳拳地邀請,我唔多想要啊,一黎貴啦→400蚊;二黎凍啦,最憎冬天去camp嫁啦,自從f,1的福音營後;三黎就係想聖誕溫書啊....種種的理由,對唔住啊connie姐...知道你都係當中的導師,好想我地參加,會學到好多野,不過我真係唔想去啦。...
今日同曲騏&阿南一齊走,行到林村河見到阿彤&小米,佢地行左好耐都見唔到我地...超勁,明明個頭轉左過黎都見唔到...最後都俾佢地見到...諗返起都好笑。
呢排發覺自己脾氣大左啊=.=今日向左幾個人發脾氣啊/...對唔住啊,不過當中有d人係抵鬧ga,咩都玩一餐,例如姓區過d....不過真係好對唔住阿爸啊,可能我近排忙啦,精神緊張,阿爸問下我少少野,就大聲喝佢,好對唔住啊!!
希望天上的父也赦免的我的罪啦!!! |