*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 2
累積人氣: 8122
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 14 日  星期三   晴天


今日好乖仔啊,做晒hw&溫晒書先返屋企 驚訝 分類: 未分類

今朝早真係好忙碌啊,一早返到去就要趕工,宗教project啊><...救命,不過做這份功課的過程中,學習到好多野啊,例如係分工啦,話明分工的話就唔好攬晒d野黎做,以前的我就係咁講啦,無人做啊,自己做啦。以後做project都唔可以咁遲先做啊;訪問老師&同學都好深刻嫁。在當中,會反思到自己的信主經歷,佢地的分享會俾到我一個提醒,有好多時自己都會好軟弱,俾少少野打擊到,心情就好好DOWN,不過我突然諗到之前靈修的內容,「成功的重要因素,是擁有一個堅持到底的決心。」我會記住嫁啦。
英文堂要QUIZ啊,未溫過/.....咁就當然係唔識啦(好似講緊廢話)。今日ENGLISH speaking day啊...一個月都唔知舉行幾次=.=不過都係好ga,係碼可以嘗試講下英文,不過最少要我地拎10個貼紙就唔係幾好,一定要逼住要講。
聖誕要做文言文的單元啊,我最唔識就係文言文,你話點算,搵邊個教好啊....
好野,今日無choir啊...跟住去拎埋d貼紙,超易拎,唱首個有兩粒。
之後係綠台做功課&溫書,好凍啊,不過係屋企唔知點解係無心機做嫁,所以最好係學校做啦,今日好乖仔啊,做晒功課之後溫埋中文&化學。
岩岩得閒無野做,睇左芳芳妹之前的日記,日記真係好可貴啊,記得返好多野啊...
同埋係當中都感受到你的成長,繼續為自己的前路奮鬥啦....



2005 年 12 月 12 日  星期一   晴天


過眼雲煙-,- 不安 分類: 未分類

我今日的心情都幾沉重,因為要趕住交聖經project,不過我地過組仲未搞掂啊,我小息要onduty,又做唔到,辛苦你地啦...今日精神狀況→5(滿分是10),上堂都唔係得,不過打頭陣的中文堂默書啊,好開心啊,應該會有4百分啊...如果今次無錯的話,希望啦。數學堂的時候,就算係幾咁悶,我都會暫時堅持住,因為就快考試啦,唔想因唔留心而唔明白老師講的話啊,唔想再浪費時間啦!!!
英文堂好無奈,嘉麟的塗改液啊=.=彈到我同朱加韋的頭髮&冷衫都係~~~
lunch之後我地開始努力中寫我們訪問的文,加油加油!!!
歷史堂睇孫中山的片段,差少少就訓著嫁啦-.-唔係內容悶,而係我真係好眼訓。
放學之後幫嘉俊影左張大頭,其實我地都影左嫁啦...
跟住prefect開會,勁奇怪ow,之前唔見左的回條竟然係催sir到,我終於記得啦,之前托阿yan幫我交嫁-.-唔記得左。
唉..宗教project可以星期3先交..唔駛咁急做lu~~
係綠台繼續寫,好受騷擾啊,馮奇英過d係咁係度嘈,搞到我寫唔到野。
idol勁好笑,本來話上去搵傅老師,上左幾次都落返黎,傅老師傾緊計啊....
阿南係度老作,作羅遠毫篇見證,我覺得好假啊,無晒呢個project的意義啦,話明要去訪問,又自己作ow,佢唔接受訪問咪問第二個囉,咁做黎都無意思啦!!!
好多功課功課&測試,考試....等著我啊....真係要加把勁啦
大家都係啊,唔好鬆懈啊^^



2005 年 12 月 11 日  星期日   晴天


忙裡真係要休息下先得啊... 滿足 分類: 未分類

日記板都有成個星期無打過日記啦,如果我唔得返的話,可能呢個日記板就會無嫁啦...因為我知一停低落黎,有好多時d野都會流失,所以我會繼續打返日記的,加油,有打&寫日記的都唔好停落黎啊,因為日記係最好的回憶,之前睇返一個月前的日記,真係覺得自己改變左好多,有好多野都變左...如果唔係日記,可能就勾唔返呢段回憶....真係唔好因為一d藉口而停囉...就好似信仰咁,好多時因為自己懶的原顧,俾好多藉口自己嫁,好攰啊,唔想靈修啊,唔想咁早返教會啊等等...呢一點足足可以俾魔鬼成虛而入,十架的道路係一生的,靈修,主日崇拜等這些都係一些可以令到自己靈命成長的,係自己要長進一d啦,唔好再係食靈奶的階段啦,要長大!!
這個禮拜都過得好平淡啊,無咩點經歷神,可能有陣時自己唔識講d野交托,成日都成日揹晒,靈修的時候神提醒返我要依靠佢啊....突然諗返起一節聖經,「凡勞苦擔重擔的人,可以到我這裡來,我就使你們的安息」(馬太福音11:28)
星期六歌唱比賽啦,我同阿yan唱過首歌好唔掂啊,不過我地肯嘗試同埋有勇氣面對,都係玩下姐,我覺得吸取經驗係好嫁...
星期六的新teen地,我同阿芳分享完就就去聽d人比賽,改左程序,主要係就返d中4,唔著校服返黎,要借新teen地的名譽入禮堂,好無奈,唉..一班未信的同基督徒真係有好大好大的分別,....
我地組d人到唔齊,好難分工啊-.-點算~.~成日都逼自己做多份野ga,下次要第一時間分工先得。6點鐘閃人,阿迪叫我去同佢去沙田買褲,好野~~龍曲騏送左條704俾我...哈~多謝你啊...(係補返上次生日&聖誕節禮物)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期日
一早約左阿迪&德去跑步....郊區d空氣特別清新的,好舒服啊!!跑完返教會,屎囉...聽道過陣係咁想訓覺,不過一定要頂住,都聽得名牧師講的道ga,講活祭。
阿Joe呢幾個禮拜都返唔到教會啦,希望神可以保守佢快d康復啦,可能佢會有好多功課做唔到啊,阿joe,加油啊!!我地好多弟兄姊妹支持你嫁~~
下午無返hh,因為好肚餓&要做聖經project啊,食完野本黎諗住一齊做,點知妹妹又話走,話分頭做,咁唯有係咁啦,都唔人齊。
係校牧室做左歷史作業先,好easy,本來想寫文,但最後都出左去打波。21分,最低分過個出去買野食返黎,connie姐叫我地玩之前要祈禱ow...哈哈,我覺得係岩嫁,就算係少少的遊戲都要祈禱啊^^
本黎我最高分唔駛去買嫁,點知最尾過句入左,即是22分要從頭計過-.-點解啊,唔想入的波偏要入啊~~最後要出去買,點知去到街市,阿杰又話唔駛,佢自己買返,真係俾佢玩死啦。
今日好攰啊,要早d訓啊。不過仲未背書,...唉~~唔想背啊><