全世界的人....聖誕節快樂啊!!
今日好開心啊,10點幾先起身,好耐都未試過啦....哈哈,可能之後都無咩幾可可以訓到咁遲,除非放假啦,呢個假期好多野搞,camp,音樂會,溫書,做功課,多姿多彩,有陣時真係唔係好想咁多野搞,想專心去搞一樣野,時間就唔係好夠我用啦,但願主你的恩典夠我用啊...我知一定好足夠ga...^^
搞左一輪,下午返新teen地,今日有歷奇遊戲,都唔錯啊,maggie「姐姐」同小生「哥哥」好搞野,第一個遊戲要我地傳波,開頭要成1分半鐘,話要3秒搞掂,最終我地係用左2秒25就finish...哈,好勁啊。第2個遊戲好犧牲啊我-.-要脫衫,今日做咩著耶穌出街啊~.~用我地所有的物資整耶穌誕生的馬槽...3組都好搞笑啊。
第一組
第2組
我地過組
第3個遊戲要我地搵返自己對鞋(要蒙住眼),搵左好耐啊////死曲騏啊,想塞我食鞋咩,成個鞋整過黎-.-
晚上去左報佳音,今年好無feel,一d聖誕的氣氛都無,周圍唱,見到d路人就同佢講聖誕快樂,好搞野囉...
我地班都幾多人去啊,芳,騏,香,c4,魚,yan,黃蓉係我地的導遊,哈^^我覺得上年報佳音的時候會好d,唔知啊,感覺上啦。唱到喉嚨好痛啊....可能呢排食得多薯片啦...10點零鐘報完啦,係寶湖過邊解散,跟住去食糖水,食完係公園仔過個公園傾計,又係玩過d遊戲,好悶嫁,應該估到係咩啦....嘩,,,無鍾意人都要隔硬講個有feel的人....無ow...係咪真係要我講先,如果係ga話我會講3d班最愛的女仔係idol ...哈哈^^妹妹仲唔係我最愛的...
傾d無聊野....傾到成點幾鐘歸家去lu.... |