嘩原來我咁耐冇打過blog;(
唔係過左12點都唔打-_-
唉連自己最重視既fd都冇表示;
心淡喇ok?
23.8
yoman;
中國女排終於有牌啦;)
銅牌;都唔錯呀!
但係真係估唔到古巴會咁失水準-_-
24.8
陪左我地16日既奧運..就咁就完啦t^t
而家呢幾日好悶;(
聖火熄果一刻真係有種熱淚湧上黎..
話晒今次係我咁大個女第一次正正式式睇奧運-o-
咁快就完..好唔捨得.
26.8
邊有人會唔期待自己d fd同自己講句happy birthday?
話唔care呢..就呃你既..
真係估唔到以前第一個同你講happy birthday既fd..
而家咩都唔記得晒..
不過算啦. 早知係咁.
我係咪要擺個希望係f2既fd果度?..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
其實我真係好想去個"運動員大匯演"!!!!
我相信呢個願望會成為我最大既遺憾t^t
另外呢..我都好想去"命中"個fans meeting..
我亦都相信呢個會成為我第二個最大既遺憾..
|