呵呵琴日我睇左不能說的秘密lo~
其實想睇好耐不過冇機會`
難得而家得閒=v="
好好睇呀點算?
其實系我好鍾意果首曲`
好鍾意Jay-33-`
好鍾意個故事`
好鍾意個結局!!
唉呀總之成舊野都好鍾意呀>33
不過果首歌真系好好聽@v@
即使家姐彈到一舊舊都覺得好好聽-v-"
同埋..Jay真系好勁xddddd
呵呵呵呵呵~~~~[不能說的秘密`;;
琴晚終於睇完戀空lo~
其實;;冇一度我系會眼濕濕囉-_____-"
雖然系真人真事...
但真系好似電視劇- -"
同埋我鍾意優多d -v-"
所以我決定吾睇戲啦-_-"
因為本書都吸引吾到我咁套戲就更加.....
不過情節都算ok既`
文筆可以再好少少.....
算啦~睇完之後冇書可以打發時間喇T^T
媽媽我要去書展-33-`!!
|