鄭皓文生日快樂=]
生日禮物系...放學睇你踢西瓜波-v-"
好開心我地班嬴左-33-`
不枉我放學留底xd
今日..好似派左4科`
Maths`比我想像中好*v*
但好多人都好好-v-;;
Eng Lis就......合格既`
但好低..``
不過我都冇諗住會高分..`
IS..有點兒失望T^T`
雖然o係我地班吾算好低既..
但話晒我都用左1日黎溫,,
溫到癲咁制;;
算啦..~
跟住CL..-______-"
都有點兒失望xd
差兩分合格T^T
雖然我只系用左考試與考試之間既空隙時間去溫-v-
不過哈哈我T/F全部撞晒F都拎左12分xd
連題目都懶得睇-v-"都吾知佢up乜`
但我諗CL我o係成績表都會合格既-v-"
我平時有交功課嘛xd
好啦吾打喇睇劇~
也許;你就是有那種懾人的魅力`
只是我不能做到你的放
因為;我不想傷害到任何1個人
即使;我不是很重視的;
因為;主
因為;愛
|