分班分班分班分班分班分班分班分班分班分班.................... 我想殺人. 呢班要對3年;系3年! 點解3b佢地班班fd都可以一齊系要分散我地? 真系完全;欲哭無淚 同男人一班好好. 同大米一班都好好. 但有種不祥預感/______\ 希望吾系真 目無表情 一陣仲要栽羊 唉真系吾應該揀呢日開始第1課! 放飛機又吾系 跟住仲要補習 天注定我要專心讀書/___\? 無論點.我都吾希望會同fd感情淡左 你地要成日黎搵我!!!! 頹