| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
| 2010-02-13 |
分類: 未分類 |
今日又染多次頭髮!
都係唔多出色,=.=
唔知係米之前染過依加唔上色~
又或者係落得唔夠多呢?
跟住同鴻榮,聰,9叔,9嫂去眕七十二家房家,
成場都超搞笑,
新年點都要睇返出賀歲片既!
睇完去食酸辣粉!
|
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 2010-02-11 |
分類: 未分類 |
今日同BEAR聰去買野,
買完去食飯,
開去到係三盞燈戈頭,
超級X車,
好彩電單車可以,
左插右插甘行,
去到路口原來有架車停左係到,
因為戈頭係單行線,
所以全部私家車都行唔到!
我插過去啦!
點知隻腳踢中左拍係路部車既車太!
跟住停係路戈部車個車主就叫我唔好走,
話我HI到人地部車!
OK!我米停睇佢搞咩羅,
原來有個野唔知有冇HI到佢部車,
跟住佢就個野停低左,
佢部機就阻住晒全部車行,
比我踢中車太戈部車都唔係佢,
佢係到多事,=.=
跟住我米聰串佢羅,
串到佢冇聲出,
佢跟本就冇道理叫我停低!
過左一陣個車主返黎,
米問個車主追唔追究我踢左佢車太一野,
個主車完全唔想理佢羅,
即刻話唔追究上返車啦!
不過都係出唔到車!
因為比個ON 9佬部車阻住左!
個ON 9佬真係冇野搵黎搞,
佢部車完全冇花過,
係都要叫交通,
最大問題係阻晒幾條街既車都行唔到!
好心你收下皮啦!ON 9佬!
做人甘撚自私做物撚野啊!
如果有人趕住行戈條路甘點啊?
如果係趕送病人去E院既白車要行甘點啊?
就係因為你阻左戈D時間而救唔到甘點啊?
唔好以為個地球係圍住你轉先架!
你只不過係阻緊個地球轉炸!
|
2010 年 2 月 10 日 星期三  |
| 2010-02-10 |
分類: 未分類 |
終於有時間打下BLOG~
呢兩日都有好多野搞~
行街買新件野啦~
行左好耐都睇唔岩~
睇岩又冇碼~士多啤梨!!\"/
大佬生日又同左佢去食飯!
本黎去京川食日本野,
跟又話貴去左金富輪食炒野,
不過又真係好好食,
D送個名重改到好鬼搞野忝~哈哈
食完又比人水左去唱K!=.=
開始一D想走,不過比左錢米唱多幾首歌先羅,
唱唱下又有引WO,就係甘唱,唱到4點幾先走,
再去DD3到聽歌!
始終都係鐘意D場多過K場!
D場又唔洗一定要叫酒飲,
K場你飲唔飲都要叫!=.=
D音嚮又冇D場甘勁!
又6點先返到屋企!
一訓就訓到晏就5點!
好彩個妹放學黎整醒左我!
即刻沖涼去街去換車牌~
換完就去食班既團年飯!
搵戈間野搵左好耐係戈頭轉左幾個圈先搵到!
D野食味到都可以接受!
價錢又平!
食完又搵鴻榮,
佢比左張顯卡我裝部機到,
換買個WINDONS 7,
裝左成晚先裝到!
搞2點幾先搞完!
依加成部機順眼晒!
|
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
| 2010-02-07 |
分類: 未分類 |
由FD 口中得知琴日發生左好多交通意外!
我自已都見一到一鐘!
可能係落雨關係啦!
所以真係好憎落雨!
我部車未換太架,特別滑,
所以都係開返慢D算!
琴晚同成班FD去左青洲玩!
雖然冇咩特野做,
但係成班FD一齊傾下計已經好開心!^^
傾傾下就話玩撲克啦!
甘我車住紅榮出去買啦!
見到博胳WO!
佢又叫我去驗查,
但我唔多明佢D手世,
就直接走左!哈哈!
好彩冇追我!
我重係紅牌車黎架炸!
又冇貼P牌又車人!900蚊架!哈哈!
上個星期六好彩左一次,今次又係!哈哈!
跟住就見到岩岩講戈鐘交通意外!
都幾嚴重!又白車又消防車甘!希望冇人死啦!
見到甘多交通又成甘,驚晒!
即刻打電話比聰,叫佢出黎車返鴻榮,
佢夠晒一件呀嘛!
比人查都冇事!
跟買左副撲克同D野食返入去食!
食完玩左陣助大2,
都點兩點幾!
聰今日重要返工,就車同米娜開車走先!
便便同小魚又係,因庶小魚平時唔可以出夜街既!
甘岩今日佢媽返夜先可以同我地一齊出黎玩!
得返我,森,花C奶,鴻榮!
但係得我一個有車,
所以就上左鴻榮屋企!
森同花C奶玩左陣電腦就訓左!
我同鴻榮傾電腦D野傾到6點幾!
先開車返屋企訓教!
發覺住青洲如果有車的話都幾好!
好耐未試過通銷了!呵呵!
|
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| 2010-02-04 |
分類: 未分類 |
今日同光頭去左青洲圖書館,
搞左個借書證,諗住借ONE PIECE返屋企睇啦!
點知搞完,搵我睇到戈本37期啦!冇WO!\"/
冇理由白去架!甘米睇多次36期先走羅!
重發現好多人係圖書館到溫習!@O@
遲下發奮要學下佢地先得!
係圖書館到溫習!哈哈!
係屋企真係冇動力溫習!
希望我可以放低所有野,專心讀書一段時間啦!\口/
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|