~
wais007
暱稱: 霸王
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
天梯的故事
2010-07-05
2010-05-12
2010-04-05
2010-04-01
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 99
今日人氣: 0
累積人氣: 1567
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


2010-02-13 分類: 未分類

 今日又染多次頭髮!

都係唔多出色,=.=

唔知係米之前染過依加唔上色~

又或者係落得唔夠多呢?

跟住同鴻榮,聰,9叔,9嫂去眕七十二家房家,

成場都超搞笑,

新年點都要睇返出賀歲片既!

睇完去食酸辣粉!

 

 

 



2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

今日同BEAR聰去買野,

買完去食飯,

開去到係三盞燈戈頭,

超級X車,

好彩電單車可以,

左插右插甘行,

去到路口原來有架車停左係到,

因為戈頭係單行線,

所以全部私家車都行唔到!

我插過去啦!

點知隻腳踢中左拍係路部車既車太!

跟住停係路戈部車個車主就叫我唔好走,

話我HI到人地部車!

OK!我米停睇佢搞咩羅,

原來有個野唔知有冇HI到佢部車,

跟住佢就個野停低左,

佢部機就阻住晒全部車行,

比我踢中車太戈部車都唔係佢,

佢係到多事,=.=

跟住我米聰串佢羅,

串到佢冇聲出,

佢跟本就冇道理叫我停低!

過左一陣個車主返黎,

米問個車主追唔追究我踢左佢車太一野,

個主車完全唔想理佢羅,

即刻話唔追究上返車啦!

不過都係出唔到車!

因為比個ON 9佬部車阻住左!

個ON 9佬真係冇野搵黎搞,

佢部車完全冇花過,

係都要叫交通,

最大問題係阻晒幾條街既車都行唔到!

好心你收下皮啦!ON 9佬!

做人甘撚自私做物撚野啊!

如果有人趕住行戈條路甘點啊?

如果係趕送病人去E院既白車要行甘點啊?

就係因為你阻左戈D時間而救唔到甘點啊?

唔好以為個地球係圍住你轉先架!

你只不過係阻緊個地球轉炸!

 

 

 



2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2010-02-10 分類: 未分類

終於有時間打下BLOG~

呢兩日都有好多野搞~

行街買新件野啦~

行左好耐都睇唔岩~

睇岩又冇碼~士多啤梨!!\"/

大佬生日又同左佢去食飯!

本黎去京川食日本野,

跟又話貴去左金富輪食炒野,

不過又真係好好食,

D送個名重改到好鬼搞野忝~哈哈

食完又比人水左去唱K!=.=

開始一D想走,不過比左錢米唱多幾首歌先羅,

唱唱下又有引WO,就係甘唱,唱到4點幾先走,

再去DD3到聽歌!

始終都係鐘意D場多過K場!

D場又唔洗一定要叫酒飲,

K場你飲唔飲都要叫!=.=

D音嚮又冇D場甘勁!

又6點先返到屋企!

一訓就訓到晏就5點!

好彩個妹放學黎整醒左我!

即刻沖涼去街去換車牌~

換完就去食班既團年飯!

搵戈間野搵左好耐係戈頭轉左幾個圈先搵到!

D野食味到都可以接受!

價錢又平!

食完又搵鴻榮,

佢比左張顯卡我裝部機到,

換買個WINDONS 7,

裝左成晚先裝到!

搞2點幾先搞完!

依加成部機順眼晒!

 

                                                      



2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


2010-02-07 分類: 未分類

 由FD 口中得知琴日發生左好多交通意外!

我自已都見一到一鐘!

可能係落雨關係啦!

所以真係好憎落雨!

我部車未換太架,特別滑,

所以都係開返慢D算!

琴晚同成班FD去左青洲玩!

雖然冇咩特野做,

但係成班FD一齊傾下計已經好開心!^^

傾傾下就話玩撲克啦!

甘我車住紅榮出去買啦!

見到博胳WO!

佢又叫我去驗查,

但我唔多明佢D手世,

就直接走左!哈哈!

好彩冇追我!

我重係紅牌車黎架炸!

又冇貼P牌又車人!900蚊架!哈哈!

上個星期六好彩左一次,今次又係!哈哈!

跟住就見到岩岩講戈鐘交通意外!

 

都幾嚴重!又白車又消防車甘!希望冇人死啦!

 

見到甘多交通又成甘,驚晒!

即刻打電話比聰,叫佢出黎車返鴻榮,

佢夠晒一件呀嘛!

比人查都冇事!

跟買左副撲克同D野食返入去食!

食完玩左陣助大2,

都點兩點幾!

聰今日重要返工,就車同米娜開車走先!

便便同小魚又係,因庶小魚平時唔可以出夜街既!

甘岩今日佢媽返夜先可以同我地一齊出黎玩!

得返我,森,花C奶,鴻榮!

但係得我一個有車,

所以就上左鴻榮屋企!

森同花C奶玩左陣電腦就訓左!

我同鴻榮傾電腦D野傾到6點幾!

先開車返屋企訓教!

發覺住青洲如果有車的話都幾好!

好耐未試過通銷了!呵呵!

 

 

 



2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


2010-02-04 分類: 未分類

 今日同光頭去左青洲圖書館,

搞左個借書證,諗住借ONE PIECE返屋企睇啦!

點知搞完,搵我睇到戈本37期啦!冇WO!\"/

冇理由白去架!甘米睇多次36期先走羅!

重發現好多人係圖書館到溫習!@O@

遲下發奮要學下佢地先得!

係圖書館到溫習!哈哈!

係屋企真係冇動力溫習!

希望我可以放低所有野,專心讀書一段時間啦!\口/