| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 26 日 星期二  |
| 2010-01-26 |
分類: 未分類 |
今日終於攞到部愛車啦!哈哈!
攞左之後就同光頭,聰,便便去入油!
重搞左積分卡忝!
然後去青洲左游車河!^^
搓自已部車既感覺真好爽啊!哈哈!
根住又去買左個護眼鏡同雨樓!
再返屋企比啊媽拜拜神!就完成搓車第一步啦!
重有好多搓車既野未識!
以後慢慢學!哈哈!
|
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
| 2010-01-25 |
分類: 未分類 |
今日個屁眼龍過左黎搵我地食中午,
唔知點解諗去邊度食野既責任成日都係我=.=
甘諗啦~我地都成7個人諗間冇甘多人架啦!
就諗起金利隔離戈個野,之前去過一次好少人又有大台!
甘就去啦!食左上次想食戈樣白汁栗米龍利魚柳飯!(幾好味既
食完返學校啦!本身我係坐卓C車去既!
但係多左屁眼龍同啊森,坐唔起甘多人=.=
唉~我同森都有個一樣既缺點就係太好人=.=
最後我地兩個去左搭36號返學校=.=
呢D日子好快過架啦!因為我部愛車聽日放學有得攞啦!哈哈 |
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 2010-01-24 |
分類: 未分類 |
突然間想學d人打下BLOG忝~
琴晚第一次去左DD3玩,
由花C奶佢地太早黎到我屋,
所以12點幾就行路去,
點幾行到去超少人,
得D賓仔係到=.=
為有係出面坐住等聰D FD黎,不過超大風,好凍!=.=
佢地到左又話急尿,
又去左金沙借廁所,順手睇下D C奶賭錢~一個字"煩"
兩點幾入到去都重係好少人~
搵張台坐低啦,叫左半打酒,玩下大話色~
悶左個幾鐘,到四點D歌開始岩聽啦~
根住開始多人出去跳舞~
我都係坐住黎UN~
之後D歌越黎越岩聽,就出賣去UN~
由於跳舞個位太細~
要插針甘插入去~
UN到6點半先走~
出到黎唔識控制自已講野既音量!哈哈
返到屋企7點,慣例開電腦睇睇野先訓~
訓到兩點比呀媽嘈醒~
五點聰又搵我去食野+打機,打到岩岩返!
題外話我妹今日唔知咩事,
我叫佢幫我P橙皮,
佢真係幫我P WO@.@
依加一邊食一邊打~^^
不汪我平時甘錫你!(妹:有咩?
打住甘多先~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|