好人不好做...

好人只會給欺負..

種種原因令我選壞人...

   
 

 

 

waishan
暱稱: shanshan~~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
 

                    因為有您,所以幸福

                    2005 年 8 月 20 日  星期六雨天

2005 年 8 月 20 日  星期六

播放中 :地圖

 

主題:happy

 

今日好嬲呀…..d人又話黎..又冇黎到….得我一個人食lunch !!!!咁都算啦之後叫佢放左黎搵我,佢又冇話唔好……跟住佢冇左件事6:30打比佢,佢同我講話佢好tired,係屋企..唔黎….….唔黎又唔講,等我好似好唔知點咁….話就話我有人同冇人都係咁樣溫,但係佢話黎我就成日望鐘睇下佢幾時到…...成日唔黎都唔講….又成日遲到成日放fly….激死我啦佢係邊個….咪係香腸 !!!!!!!!!!!!!

 

 

 

好彩菲菲黎左搵我真係好彩佢同佢條仔食完野,就黎左搵我,黎到都成8:45都好….有人陪我走,,,,出左mk行左一陣…….

 

 

 

Ps: 菲菲呀你打唔到比我….搵唔到我真係唔好意思呀要怪就怪超超啦..都係佢衰佢同我傾左好耐傾到個電話冇電 ~~~~

 

 

刊登time 2005-08-20 05:54 PM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

the end