好人不好做...

好人只會給欺負..

種種原因令我選壞人...

   
 

 

 

waishan
暱稱: shanshan~~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
 

                    因為有您,所以幸福

                    2005 年 8 月 14 日  星期日晴天

2005 年 8 月 14 日  星期日

播放中 :地圖

 

主題:日夜

 

突然間,覺得自己好霸道,好多野自己做就得,人地做就唔得,……

 

 越諗就覺得越衰,我知人地就我唔係一定要就,佢就我都係因為佢對我好,呢樣野我係知,其實好多時我講既野都係想激下人玩下我唔係真係會咁做(大多數時候) ,我真係好怕人黑面,唔講野,……都唔知,我都知有時係玩得好過份,又或者係唔覺意既時候講左一d hurt人既說話,但係我一定唔會係有心,其實我都知我有小小被人,….有時做唔到自己想做既野就會…..我會試下唔好成日都係咁 

今日可以係下就起身,可以休息一下,本來約左超超2:30…佢話黎唔到,所以2:45…但係佢都遲左,nevermind,你上次等左我 40m in.,我一定等反你 40m in.今日等左 10m in…仲有 30m in,之後三個人行mk既新世紀,呢個地方比左好多回憶我,每一次去mk,好多時都會去新世紀,每一次去,感覺都會唔係好同,當然,係有開心同唔開心,但係我知好多野都過左去,人係要展望未來,!!!!

係新世紀既izzue都有個幾鐘,好似一買野成日都會搞好耐,不過今次係有d唔同,就係香腸都有買杉,仲要買左2,都同佢講過.話如果佢著dd既杉可以好得啦,今次呢2件我覺得唔錯,好襯佢,我覺得有鐘意既就買啦,唔好成日都覺得唔好睇,講真,我真係覺得你唔係好似你講到咁唔得,其實如果著d好既杉,都可以好得,唔好成日都咁冇自信,咁樣唔得的!!!而我又買左3件杉我發覺我好似成屋都係杉好似同菲菲差唔多啦,我唔可以再貫買啦,一定唔可以…..今次同香腸買左7百幾….好多又冇$$$啦我

 

刊登time 2005-08-14 10:57 AM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

the end