天氣寒冷,訓到10:00~一直玩電腦,收到sing 電話.晚上到學校BBQ~一入到music room 見到在玩舊時SEGA D game,很搞笑,之後BBQ,2x 個band member 得一個爐-_-!!所以只燒了一塊紅腸+數粒魚旦,之後搬drumset 打~輪流打,我打的時侯時快時慢,跟不上拍子=_=之後band member圍在一起分享,接着是招sir 對每人的分享,我打大鼓最勁,最穩陣-_-v但欠缺突破,約10:00到大排擋食野,因太肚餓叫了蒸飯+糖水~食完便各自各歸家~難忘的一天!
CBT band 是我在中學生活中最難忘的課外活動!! |