寒冷的天氣,又下雨...全上課也不太專心...中文補課到5:00,回家做cit+TVnews~
今天趕回校靈修~bio 堂睇reproduction D片....好核特-_-"A.maths味交revision!!!中文問答味交!!!maths到6:00便回家~很大雨!
沒有時間了!!!重顧住玩!!
今日環村跑,43名-_-15:50 到終點時,胡SIR 講:"Wa,冇跑咁耐,變左豬油包?"=_="lunch豪放的到KFC~
一早起床非常眼訓.....再訓左3個字,差D遲到-_-"乜都味做,bio又唔合格,唉....lunch傳福音,有點困難...phy 補課到5:00...回家只對着電腦....
因今天婆婆生日,冇返教會...全日又唔知做緊乜-.-"晚上又火煱......厭了