| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
又要抗戰.."  |
分類: _My-Life_ |
呼..
考試戰爭.. 已經抗戰左幾日la..
依家凈返Grammar 同埋 Biology .."
之前戈d.. 識就識.. 唔識就唔識..
顧唔到咁多lu.."
我ga工作依然繼續..
進度.. ok.."
除左戈支"亮澤磨砂霜"之外.. 都幾好.."
聽日牛牛生日lu..
係度預祝你生日快樂.."
生日禮物會盡快比你嫁la..
|
|
|
面臨考試.."  |
分類: _My-Life_ |
多天沒更新日誌了.. 真抱歉.."
昨晚 跟 釗釗、聖豪、黃浩然、李景文、德德、恆豪..去左打邊爐..>.~
超好玩.. 多謝你們喔.."
十八歲 了..
係考車的時候了..
跟釗釗約定了一起 去考電單車牌..
前兩天因為囡囡"炒車"
真是倒楣.. 她有空時該去求返個護身符.."
明天就是考試了..
在班裡完全沒有考試的氣氛..
第一科是數學.."
沒甚麼要擔心的..
希望大家考返個好成績la.."
乜食人地口水尾 真係會聽戈 人講野嫁咩?
個個都咁講ga? |
|
|
注冊了..." (10.11.2008)  |
分類: _My-Life_ |
今日..朝早..上週會..
跟著就測文學la.. 完全冇聲出..
都唔知邊個出卷嫁.. 出成咁.. 鬼識咩..
接著..第三堂就考音樂..{筆試}
D音樂歷史完全冇溫過.. 有五個填充空左.."
中午與檬檬、釗釗、浩然、聖豪、叮噹去左"牛牛"食野..
下午第一堂.. 數學堂比班主任搶左.. 拎黎教Grammar..
上半堂教Grammar.. 下半堂上youtube聽英文歌..
跟著就上英文會話.. 一組一組咁唱..
全班都唱晒.. 得返.返左鄉下ga孫女冇唱..
下午 終於做左比人話 我唔聽人講戈樣野.."
比D時間我.. 我會證明到佢唔係呃人ga.." |
|
|
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 201 | »
|