| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 5 日 星期三  |
不幸的一天__"  |
分類: _My-Life_ |
今日.. 很不高興..
一大清早.. 部 "手提電話" 就被支解..( 跌左落地,, 搞到'支離破碎' )
很不高興.. 連巴士也沒心情搭.. 出口門看到的士.. 就上了.."
今天考普通話口試..
但.. 兩個三個咁考.. 所以未到我..( 鬼叫我係最尾一個學號咩,, )
我ga "生日會" 因事提早至星期五ga 下午六點半..
去的請於十一月七日到高士德M記等..
星期六再去美食節..
呵~
雯雯.. 生日快樂呀.."

|
|
|
2008 年 11 月 4 日 星期二  |
...  |
分類: _My-Life_ |
今天不知怎麼搞的..
第一堂.. story test.. 之前已經溫了一整晚.."
第二堂.. 中文堂.. 本來上文學ga..文學書都帶埋..
阿sir入到黎.. 竟然玩 "突擊考試" 考作文.. 殺我地一個 "燥手不及"
中午都係同牛牛去食中午..( 真的是酒肉朋友.. 哈.. )
上一次的Living & Gr. test 派左la.."
Living 52... Gr. ... 71.5..!!!
拉埋合格呀...呵~
雯雯 聽日生日la.. 係度同你預先講聲生日快樂先.."
仲有4天... |
|
|
2008 年 11 月 3 日 星期一  |
11-03  |
分類: _My-Life_ |
呼..
兩日冇打Blog.. 唔好意思呀.."
因為去左明愛園遊會做義工.. 所以好忙.. 冇時間打Blog.."
之前戈兩日真係好攰下..
過到去係咁賣野.. 一樽細水都五蚊支.."
到最後都賣得晒.. 真係好彩..
攰都唔緊要La.. 最慘就係要對著個好煩好煩ga人..
真係有D想講粗口ga 感覺~
琴日晏就 有一男三女分別咁黎左...
浩然.. 感覺上.. 覺得佢黎到好悶.."( 冇人陪佢.. )
情情.. 整左個一次性ga曲髮.. 唔錯.. 感覺上比平時成熟左..靚左.."
碧碧.. 都係整左個一次性ga曲髮.. 都唔錯.. 但.. 同之前差唔多..
妙妙.. 駁左百幾蚊頭髮同拉直左個頭.. 都係好好.."
夜晚仲去左上馮生ga堂..
第一次上返馮生堂.. 之前ga feel 都仲係度.. 幾好.."
今日測中文.. 唔錯.."希望ok..la..."
聽日仲有story.. 死la..
今日係咁多先la!!!.. 溫習要緊..!!!
仲有5日!!! |
|
|
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 201 | »
|