wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2008 年 11 月 5 日  星期三   晴天


不幸的一天__" 不滿 分類: _My-Life_

今日.. 很不高興..

一大清早.. 部 "手提電話" 就被支解..( 跌左落地,, 搞到'支離破碎' )

很不高興.. 連巴士也沒心情搭.. 出口門看到的士.. 就上了.."

今天考普通話口試..

但.. 兩個三個咁考.. 所以未到我..( 鬼叫我係最尾一個學號咩,, )

我ga "生日會" 因事提早至星期五ga 下午六點半..

去的請於十一月七日到高士德M記等..

星期六再去美食節..

呵~

 

雯雯.. 生日快樂呀.."

 
發表時間:2008-11-05 09:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


... 愉快 分類: _My-Life_

今天不知怎麼搞的..

第一堂.. story test.. 之前已經溫了一整晚.."

第二堂.. 中文堂.. 本來上文學ga..文學書都帶埋..

阿sir入到黎.. 竟然玩 "突擊考試" 考作文.. 殺我地一個 "燥手不及"

中午都係同牛牛去食中午..( 真的是酒肉朋友.. 哈.. )

 

上一次的Living & Gr. test 派左la.."

Living 52...  Gr. ... 71.5..!!!

拉埋合格呀...呵~

雯雯 聽日生日la.. 係度同你預先講聲生日快樂先.."

仲有4天...

 
發表時間:2008-11-04 10:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 3 日  星期一   晴天


11-03 疲倦 分類: _My-Life_

 呼..

兩日冇打Blog.. 唔好意思呀.."

因為去左明愛園遊會做義工.. 所以好忙.. 冇時間打Blog.."

之前戈兩日真係好攰下..

過到去係咁賣野.. 一樽細水都五蚊支.."

到最後都賣得晒.. 真係好彩..

攰都唔緊要La.. 最慘就係要對著個好煩好煩ga人..

真係有D想講粗口ga 感覺~

琴日晏就 有一男三女分別咁黎左...

浩然.. 感覺上.. 覺得佢黎到好悶.."( 冇人陪佢.. )

情情.. 整左個一次性ga曲髮.. 唔錯.. 感覺上比平時成熟左..靚左.."

碧碧.. 都係整左個一次性ga曲髮.. 都唔錯.. 但.. 同之前差唔多..

妙妙.. 駁左百幾蚊頭髮同拉直左個頭.. 都係好好.."

夜晚仲去左上馮生ga堂..

第一次上返馮生堂.. 之前ga feel 都仲係度.. 幾好.."

今日測中文.. 唔錯.."希望ok..la..."

聽日仲有story.. 死la..

今日係咁多先la!!!.. 溫習要緊..!!!

仲有5日!!!

 
發表時間:2008-11-03 10:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]