wangtam99
暱稱: Barontam
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Amway - 美國安利(香港...
Baron' s Blog ( 無名...
CampKei ( Spaces.liv...
DaDa ( Xanga )
Kitty ( Yahoo-Blog )
Macau Studios (Josh+...
MayBo ( Xanga )
~__TenG ' x@nGa__
◆Natalie.... ( 無名...
子盈仔 ( Yahoo-Blog ...
地球物理暨氣象局 ( 澳...
東京淺草橋 ( 字型下載...
初三望a ( 集體相簿 )
飛飛 ( Pixnet.net )
食物卡路理-對照表
茵 IaN ( Spaces.live...
釗釗 ( Yahoo-Blog )
情兒 ( Sohu.com )
嘉倫( 無名 )
_MooD"
♣` 我的好 你看不到
♥` 你開始 與他相戀
♣` 從不甘願 而葡萄實在太酸
♥` 他最懂攪氣氛 隨便跟他熱吻
♣` 誰人待你好 為何望不到
♥` 誰愿為你死 情深不過演戲
♣` 誰人極痛惜 從沒有捨棄
♥` 愛惜你 我不會做戲討好你
♣` 他愛玩游戲 談心當是前戲
♥` 我一直愛著你;
♣` 夠鐘他放下你
最新文章
2015-01-15
2014-09-04
感恩..
2012-11-08
願主恩更多"
好友名單
2009 年 1 月 31 日  星期六   晴天


2009-01-31 分類: _My-Life_

上次去完HongKong 返黎.. 得戈幾日..

聽日又要再過去la.. 真係.. 有點覺得煩..''

聽日過去仲要係即日來回.. 超趕..

 

琴日中午.. 同一大班長老飲茶..

又係 第二代還第二代傾.. 第三代還第三代傾.."

不過今年多左個第四代.."

個第四代大約個半月...

滿月戈時.. 請食自助餐...

請左廿幾台人..

真有錢.."

 

今晚去打邊爐..

是最後的晚餐了.. 真有點不捨得.."

 

最後祝大家 新年快樂.. 牛年進步.. 心想事成..''

 
發表時間:2009-01-31 12:14 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 29 日  星期四   晴天


農曆新年 香港之行.. 無奈 分類: _My-Life_

呼.. 返黎lu..

年三十去到年初四.. 終於都返黎lu..

今次ga香港之行..

其中一個重點項目.. 當然就係..HongKongDisneyLand"

係入面.. 都唔知想點.. 凍到乜咁.. 仲要落過下雨.. 超慘..

我地去左睇個咩 "獅子王唔知咩.."  係d人係度唱歌.. 跳舞.. 咁..

一日有兩次..我地中午去左.. 點知佢話有問題.. 要取消.. 搞到成場幾百人起哄!

起哄ga情況勁過我地班起哄好多倍.. 我地班要學下la..

D老師更加要見識下.. 咩叫 "流氓" !

 

講起流氓.. 我今朝係將軍澳ga某某酒樓度飲早茶..

見到有四個金毛ga男性.. 係到扮演流氓ga角色..

飲飲下茶係度爆杯.. 爆完杯又爆樽..

搞到成班差佬黎晒.. 最後仲有一班醫務人員黎左.. 應該打傷左人..

抵死.. 呵"

 

今日下午仲勁..

未夠一點就到香港碼頭..

即刻買船飛.. 竟然得到最快ga係三點四..

返到澳門仲玩人流管制..

四點半到澳門.. 等過關..

等左半個幾鐘.. 痴線.."

 

仲有D相.. 遲D會po 上相簿

 
發表時間:2009-01-29 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


年三十晚~* 愉快 分類: _My-Life_

今日年三十lu.. 唔知大家團左年未呢?

一會就要過香港了.. 今晚同香港戈班團年..

有點麻煩的感覺..

平時過去一兩日..

今次年三十過去.. 年初三~年初四先返..

耐左少少..''

 

係wo.. 聽日就係大年初一"

依家係度同大家講聲 新年快樂 先..

各位 新年快樂 呀!

祝大家係牛年 心想事成!身體健康!

 

對不起..

我還是改不了..'

 
發表時間:2009-01-25 12:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]