| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
| 2009-01-31 |
分類: _My-Life_ |
上次去完HongKong 返黎.. 得戈幾日..
聽日又要再過去la.. 真係.. 有點覺得煩..''
聽日過去仲要係即日來回.. 超趕..
琴日中午.. 同一大班長老飲茶..
又係 第二代還第二代傾.. 第三代還第三代傾.."
不過今年多左個第四代.."
個第四代大約個半月...
滿月戈時.. 請食自助餐...
請左廿幾台人..
真有錢.."
今晚去打邊爐..
是最後的晚餐了.. 真有點不捨得.."
最後祝大家 新年快樂.. 牛年進步.. 心想事成..''
|
|
|
2009 年 1 月 29 日 星期四  |
農曆新年 香港之行..  |
分類: _My-Life_ |
呼.. 返黎lu..
年三十去到年初四.. 終於都返黎lu..
今次ga香港之行..
其中一個重點項目.. 當然就係..HongKongDisneyLand"
係入面.. 都唔知想點.. 凍到乜咁.. 仲要落過下雨.. 超慘..
我地去左睇個咩 "獅子王唔知咩.." 係d人係度唱歌.. 跳舞.. 咁..
一日有兩次..我地中午去左.. 點知佢話有問題.. 要取消.. 搞到成場幾百人起哄!
起哄ga情況勁過我地班起哄好多倍.. 我地班要學下la..
D老師更加要見識下.. 咩叫 "流氓" !
講起流氓.. 我今朝係將軍澳ga某某酒樓度飲早茶..
見到有四個金毛ga男性.. 係到扮演流氓ga角色..
飲飲下茶係度爆杯.. 爆完杯又爆樽..
搞到成班差佬黎晒.. 最後仲有一班醫務人員黎左.. 應該打傷左人..
抵死.. 呵"
今日下午仲勁..
未夠一點就到香港碼頭..
即刻買船飛.. 竟然得到最快ga係三點四..
返到澳門仲玩人流管制..
四點半到澳門.. 等過關..
等左半個幾鐘.. 痴線.."
仲有D相.. 遲D會po 上相簿 |
|
|
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
年三十晚~*  |
分類: _My-Life_ |
今日年三十lu.. 唔知大家團左年未呢?
一會就要過香港了.. 今晚同香港戈班團年..
有點麻煩的感覺..
平時過去一兩日..
今次年三十過去.. 年初三~年初四先返..
耐左少少..''
係wo.. 聽日就係大年初一"
依家係度同大家講聲 新年快樂 先..
各位 新年快樂 呀!
祝大家係牛年 心想事成!身體健康!
對不起..
我還是改不了..' |
|
|
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 201 | »
|