| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 24 日 星期二  |
| 怪" |
分類: _MooD_ |
又是一個24號"
身體依然不是很好..
平時的病.. 很快就會比打敗..
為何.. 這次會持續這麼長的時間..?
檬檬終於有電話la..."
開心.. HaHa.."
岩岩比人殺左上我屋企.."
都唔知比咩返應好..
咁就很..xx 地過了兩個小時.."
|
|
|
2009 年 2 月 23 日 星期一  |
| 胃抽筋" |
分類: _My-Life_ |
我的命真苦.. 我食野多姐.."
個天唔比面我就算la.. 仲要咁對我個肚..
星期六去完觀光塔食野.. 開始痛..
戈晚瀉左三次.. 第二日瀉左十七次.. 破晒紀錄... = ="
三點幾戈陣終於忍唔住''
去左鏡湖睇醫生.. 佢話我應該係胃抽筋..
開左D藥..打左支針..就ok.. 好快.. 但等就等左成個鐘.."
超過份.."
今日下午賽籃球.."
超驚險.. 多得黃曉聰 超過半場ga三分波..
最後先可以平手.. 打加時.. 加左幾次都係平手..
最後.. 當然係我地班羸la.."
正!!!呵"
今日.. 與某人談了點事.. 突然在想..
如果我中左六合彩.. 會點呢?
哈~~~" |
|
|
2009 年 2 月 17 日 星期二  |
| 八唔到.. |
分類: _MooD_ |
今天默了英文生字.. 有點半識半唔識ga感覺..."
之前很想做的... 講八掛.."
現在 很難再有那種 "八" 的感覺..
怎樣說.. 也出不來..點解..? ( 明天還要測化學.. 如何是好..? )
自己一個在家的時間.. 總是 胡思亂想 !
很討厭的感覺..
點解..
咩事..
|
|
|
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 201 | »
|